یک شنبه 3 تير ماه 1397  -  Sunday, June 24, 2018
مارکتی/ قفسه ها تو پر نگه دار/markketyeco 1
دیگه چه خبر
1
یک شنبه 19 آذر ماه 1396 ساعت 13:9

برای داشتن شکمی صاف این مواد غذایی را بخورید!

غذا و تغذیه> برای رسیدن به اهداف کاهش وزن و تناسب اندام باید ترکیبی از غذاهای سالم، دیورتیک و چربی سوز را وارد رژیم غذایی تان کنید.

 بسیار مهم دیگر هم دارد و آن بالا بردن کیفیت سلامتی است. این در حالی است که افزایش چربی شکمی باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سندرم متابولیک را بالا می‌برد.

با این اوصاف بهترین گام‌ها برای کاهش حجم چربی شکمی، مصرف برخی مواد غذایی خاص در هنگام شب است:

سبزیجات تیره رنگ: سریع‌ترین راه برای کاهش چربی شکمی، خوردن سبزیجات تیره رنگ است. برای این کار بهتر است سبزیجاتی را انتخاب کنید که باعث سوء هاضمه نمی‌شوند و کیفیت خواب شما لطمه نمی‌زنند. بهترین سبزیجات تیره رنگ برای کاهش چربی شکمی عبارتند از: کاهو، اسفناج و مارچوبه. بهترین راه برای استفاده از این سبزیجات، بخارپز کردن آن‌ها است.

روغن زیتون: این نوع روغن بهترین گزینه غذایی برای کاهش چربی شکمی است. اسید‌های چرب موجود در روغن زیتون مانند اسید اولئیک می‌توانند به کاهش چربی‌های مقاوم در بدن کمک کنند بخصوص در مناطق شکمی.

چای نعناع: نوشیدن این نوع چای قبل از رفتن به خواب را از خود دریغ نکنید. نعناع علاوه بر این که آرامبخش عضلانی است، به عنوان یک ضد التهاب قوی نیز عمل می‌کنند و افزایش دهنده سلامت کبد است.

چای سبز: در ترکیب با ورزش می‌تواند به شما در از دست دادن وزن کمک کند. محققان می‌گویند موادی در چای سبز شناخته شده است که سبب تحریک بدن برای سوزاندن کالری و افزایش از دست دادن چربی شکم می‌شود.

مارچوبه: مارچوبه سفید بهترین سبزی برای کاهش سایز شکم است. مارچوبه سرشار از ویتامین‌هایی مانند ویتامین سی، ویتامین ب. کمپلکس، ویتامین‌های آ. و ای، پتاسیم و روی است. تمام این ریزمغذی‌ها منجر به کاهش چربی‌های مقاوم بدن می‌شوند.

گوجه فرنگی: یک گزینه سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با التهاب بدن می‌رود. لپتین یک نوع پروتئین موجود در گوجه فرنگی است که می‌تواند متابولیسم را تنظیم کرده و به کاهش چربی شکمی کمک کند.

سیب: سیب همه ویژگی‌های لازم برای حفظ سلامت و کاهش وزن را دارد. هرعدد سیب حاوی پنج گرم فیبر و به طور خاص پکتین است. با خوردن هر عدد از آن حجم معده پر شده و مانع از پرخوری می‌شود. قند طبیعی سیب نیز با کنترل قند خون مانع از پرخوری به دلیل افت قند خون در طول روز می‌شود. با خوردن روزانه یک عدد از سیب نباید نگران اضافه وزن باشید. همه این ویژگی ها، سیب را به خوراکی منحصر به فرد برای سوختن چربی تبدیل کرده است.

ماهی: برای کاهش وزن باید با دریا دوست باشید. منظور فقط شنا کردن نیست، بلکه مصرف ماهی یکی از راهکار‌های آب کردن چربی ناحیه شکم و کمر است. به این دلیل که ماهی متابولیسم را سرعت داده و اشتهایتان را کنترل کرده و کاهش می‌دهد. پروتئین موجود در ماهی خاصیت سیرکنندگی دارد. ماهی، به ویژه انواع چرب آن مانند تن و سالمون سرشار از اسیدچرب امگا ۳ هستند. فراموش نکنید، ماهی زمانی این تاثیر مثبت را دارد که به صورت بخارپز تهیه شده و بدون اضافه کردن سس و فقط با اضافه کردن آبلیمو و ادویه مصرف شود.

منبع:آوای سلامت
لطفا ایمیل واقعی خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار نظرتان موضوع به وسیله ایمیل به اطلاع شما رسانده خواهد شد.
روغن نازگل
روغن اویلا/ صنعت غذایی کوروش
شیرین عسل1
haraz1
زر فروکتوز
نظرسنجی
عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار مواد غذایی را چکونه ارزیابی می کنید؟
اشتراک فودپرس
جهت دریافت آخرین اخبار
اطلاعات خود را وارد فرمایید
لغو عضویت
packagingart
تک ماکارون
تیتر20
آیدین
رستوران حاج محسن1
صنایع غذایی سحر همدان
زر ماکارون
انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران
فودیار
انجمن آبها معدنی  و آشامیدنی ایران
vioni
آب معدنی واتا
گروه صنایع  غذایی نان آوران
اقتصاد سبز
صنایع غذایی مسرور
آرد سازی پوسان
صنایع غذایی دلوسه
جوان
گروه صنعتی نان سحر
ارسال پیامک
صنایع غذایی ب آ
گروه صنعتی پارس استا
www.addlikebutton.net