سه شنبه 24 فروردين ماه 1400  -  Tuesday, April 13, 2021
چاپ و بسته بندی2pegaheco 1
اخبار برگزیده
0
جمعه 1 اسفند ماه 1399 ساعت 10:50

مدیرمارکتینگ شرکت شیوا/

شکلات صبحانه کرمونا وارد بازار شد

صنایع غذایی> اقتصاد غذا - سعید یزدانی مدیر مارکتینگ شرکت شیوا در یک نشست خبری از رونمایی محصول جدید این شرکت با نام شکلات صبحانه "کرمونا"خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»،  وی در این خصوص اظهار داشت: شرکت شیوا در سال 1372 توسط خانواده عالیزاد در حوزه  صنعت شیرینی  و شکلات تاسیس شد ودر 7 گروه محصولی و 135 نوع محصول با بسته بندی مختص به خود فعالیت کرد.
یزدانی در ادامه گفت:برندشیوا توانسته است 70 درصد بازار داخلی را دراختیار گرفته و به 23 کشور جهان محصول صادر کند.

وی با بیان این که کیفی ترین محصول غذایی ایرانی  با احیا یک برند قدیمی  به بازار ایران وارد می شود  تصریح کرد:این در حالی است که تولید کنندگان این محصول  تلاش می کنند به رغم نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی در قیمت مواد اولیه کیفیت و قیمت آن را ثابت نگه دارند.

مدیر مارکتینک شرکت شیوا همچنین  اظهار کرد: به رغم بی ثباتی قیمت مواد اولیه و هزینه های جاری بهبود مستمر کیفیت سیاست اصلی این شرکت است و قرار ما در مجموعه شیوا  بر این است که محصول جدید خود یعنی شکلات صبحانه "کرمونا" را نیز با بالاترین کیفیت ممکن در بازار ایران توزیع کنیم.

یزدانی در خصوص به بازار آمدن  این محصول تازه گفت: پس از آنکه واحد تحقیق و پژوهش شرکت شیوا ، یافته های خود از ذائقه هموطنان را جمع آوری کرد تلاش شد تا برندشکلات صبحانه ایرانی  "کرمونا" را که در سال 1346 توسط مرحوم حسین عالیزاد به بازار ایران معرفی شد پس از چندین سال وقفه در تولید را مجددا  احیا کند.

مدیر بازاریابی این شرکت تولیدی ادامه داد: شکلات صبحانه کرمونا نخستین کرم فندقی شکلاتی ایرانی است که به لحاظ طعم و مزه و کیفیت با نمونه های خارجی رایج در بازار،رقابت سختی  را آغاز خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که این محصول تولیدی با نگاهی به ذائقه ایرانی به خط تولید رسیده است گفت: نمونه خارجی این شکلات با قیمتی بالا و به شکل قاچاق در ایران توزیع می شود و این در حالی است که کرمونا با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت در بازار ایران ظاهر شده است.

یزدانی اضافه کرد: شکلات صبحانه ای مانند نوتلا با 13 درصد فندق محصول خود را به بازارهای جهانی عرضه کرده است که برای شکلات صبحانه کرمونا نیز این میزان از فندق اما از نوع درجه یک ایرانی تولید می شود در حالی که در ایران اکثر محصولات مشابه حداکثر تا 5 درصد از پایه فندق ، تولید و به بازار عرضه شده است.

مدیر مارکتینگ شرکت شیوا همچنین تاکید کرد:شکلات صبحانه کرمونا به دلیل تحقیقات وسیعی که در حوزه تولید آن صورت گرفته است  ذائقه های مشکل پسند را راضی خواهد کرد.
وی ادامه داد: این شکلات صبحانه  را برای افرادی تولید کرده ایم که دنبال محصولات با کیفیت هستند  و بر این اساس رقابت این محصول با نمونه های مشابه بزودی آغاز خواهد شد.
یزدانی با بیان این که کرمونا اسید چرب ترانس ندارد گفت: در حال حاضر که برند نوتلا در ایران تا 110 هزار تومان قیمت پیدا کرده است ما این شکلات را به قیمت 54 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می دهیم.


لطفا ایمیل واقعی خود را وارد نمائید زیرا بلافاصله پس از انتشار نظرتان موضوع به وسیله ایمیل به اطلاع شما رسانده خواهد شد.
نظرسنجی
عملکرد کانون انجمنهای صنایع غذایی را در دفاع از صنعت غذا چگونه ارزیابی می کنید؟
شیرین عسل1
haraz1
nazgol
pegah2
لاکیدووو
goncheh1
shirinvatan
mihan
زرفروکتوز1
روغن اویلا/ صنعت غذایی کوروش
tabiat
اشتراک فودپرس
جهت دریافت آخرین اخبار
اطلاعات خود را وارد فرمایید
لغو عضویت
packagingart
تک ماکارون
آرد سازی پوسان
صنایع غذایی مسرور
صنایع غذایی ب آ
صنایع غذایی دلوسه
گروه صنعتی پارس استا
آب معدنی واتا
ارسال پیامک
حلبچی
انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران
تیتر20
رستوران حاج محسن1
صنایع غذایی سحر همدان
tejarat talaie
vioni
انجمن آبها معدنی  و آشامیدنی ایران
گروه صنعتی نان سحر
آیدین
زر ماکارون
گروه صنایع  غذایی نان آوران