دبیر سندیکای صنعت کنسرو ایران گفت: با توجه به وضعیت بازار، کارخانههای تولیدکننده کنسرو فعلاً تمایلی برای افزایش قیمت محصولاتشان ندارند.
سید محمد میر رضوی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که قرار بود در مورد افزایش قیمت محصولات صنعت کنسرو بعد از ماه مبارک رمضان، جلساتی برگزار شود، آیا این اتفاق افتاد؟ اظهار داشت: جلسهای در این مورد برگزار نشده و با توجه به وضعیت بازار واحدهای تولیدی، فعلاً تولیدکنندگان علاقهای به تغییر قیمت محصولاتشان ندارند.
وی تصریح کرد: افزایش قیمت ممکن است باعث کاهش سهم تولیدکنندگان صنعت کنسرو در بازار شود و به همین دلیل پیگیری برای افزایش قیمت کنسرو صورت نگرفته است.
میر رضوی ادامه داد: در صورتی که افزایش قیمتی در مواد اولیه اتفاق بیفتد، موضوع افزایش قیمت محصولات کنسروی را پیگیری خواهیم کرد.
به گفته وی، در حال حاضر برخی واحدهای تولیدکننده محصولات کنسروی از نظر سوددهی در وضعیت سر به سر قرار دارند و ممکن است سودی نداشته باشند.
دبیر سندیکای صنعت کنسرو با بیان اینکه قبلاً افزایش حداکثر 13 درصدی قیمت محصولات کارخانههای کنسروسازی با برند ملی پیشبینی شده بود، گفت: در مورد واحدهای غیر ملی نیز افزایش قیمت حدود 8 درصدی قیمت محصولات مدنظر بود، ولی در حال حاضر تمایلی برای این افزایش قیمت وجود ندارد و تولیدکنندگان تا جایی که بتوانند از افزایش قیمت محصولاتشان خودداری میکنند.
سید محمد میر رضوی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که قرار بود در مورد افزایش قیمت محصولات صنعت کنسرو بعد از ماه مبارک رمضان، جلساتی برگزار شود، آیا این اتفاق افتاد؟ اظهار داشت: جلسهای در این مورد برگزار نشده و با توجه به وضعیت بازار واحدهای تولیدی، فعلاً تولیدکنندگان علاقهای به تغییر قیمت محصولاتشان ندارند.
وی تصریح کرد: افزایش قیمت ممکن است باعث کاهش سهم تولیدکنندگان صنعت کنسرو در بازار شود و به همین دلیل پیگیری برای افزایش قیمت کنسرو صورت نگرفته است.
میر رضوی ادامه داد: در صورتی که افزایش قیمتی در مواد اولیه اتفاق بیفتد، موضوع افزایش قیمت محصولات کنسروی را پیگیری خواهیم کرد.
به گفته وی، در حال حاضر برخی واحدهای تولیدکننده محصولات کنسروی از نظر سوددهی در وضعیت سر به سر قرار دارند و ممکن است سودی نداشته باشند.
دبیر سندیکای صنعت کنسرو با بیان اینکه قبلاً افزایش حداکثر 13 درصدی قیمت محصولات کارخانههای کنسروسازی با برند ملی پیشبینی شده بود، گفت: در مورد واحدهای غیر ملی نیز افزایش قیمت حدود 8 درصدی قیمت محصولات مدنظر بود، ولی در حال حاضر تمایلی برای این افزایش قیمت وجود ندارد و تولیدکنندگان تا جایی که بتوانند از افزایش قیمت محصولاتشان خودداری میکنند.
نظر شما