رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: زمان برگزاری همایش ملی آب معدنی از خردادماه به چهاردهم و پانزدهم مردادماه تغییر کرد.
سیدنعیم امامی در گفتوگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- اظهارکرد: تداخل زمان برگزاری این همایش با مسابقات جام جهانی، امتحانات دانشجویان و تعداد زیاد مقالات واصل شده به دبیرخانه و زمانبر بودن داوری این مقالات را از جمله علل تغییر زمان این همایش ملی دانست.
وی گفت: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالشهای پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصتها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامهریزی توسعه صنعت آب معدنی مردادماه 93 در شهرکرد برگزار میشود.
امامی افزود: علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی chb.mimt.gov.ir مراجعه کنند.
به گفته وی، این همایش ملی در هشت محور شامل فرصتها و چالشهای فضای کسب و کار ایدهآل در تولید و صادرات آبهای معدنی، بهینه سازی تولید، عرضه و صنعت بسته بندی آبهای معدنی و آشامیدنی، تولید، بهرهبرداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته بندی آب معدنی، نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آبهای معدنی، مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی، آمایش سرزمین و پدافند غیر عامل در برنامه ریزی توسعه صنعت، آب معدنی کشور، آبهای معدنی و جنبههای مدیریت منابع آب و محیط زیستی، جنبههای درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی است.
سیدنعیم امامی در گفتوگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- اظهارکرد: تداخل زمان برگزاری این همایش با مسابقات جام جهانی، امتحانات دانشجویان و تعداد زیاد مقالات واصل شده به دبیرخانه و زمانبر بودن داوری این مقالات را از جمله علل تغییر زمان این همایش ملی دانست.
وی گفت: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالشهای پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصتها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامهریزی توسعه صنعت آب معدنی مردادماه 93 در شهرکرد برگزار میشود.
امامی افزود: علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی chb.mimt.gov.ir مراجعه کنند.
به گفته وی، این همایش ملی در هشت محور شامل فرصتها و چالشهای فضای کسب و کار ایدهآل در تولید و صادرات آبهای معدنی، بهینه سازی تولید، عرضه و صنعت بسته بندی آبهای معدنی و آشامیدنی، تولید، بهرهبرداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته بندی آب معدنی، نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آبهای معدنی، مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی، آمایش سرزمین و پدافند غیر عامل در برنامه ریزی توسعه صنعت، آب معدنی کشور، آبهای معدنی و جنبههای مدیریت منابع آب و محیط زیستی، جنبههای درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی است.
نظر شما