فودپرس – جشن چهل سالگی تاسیس شرکت بهپخش همزمان با تولد روغن چین چین برگزارشد.
به گزارش خبرنگارما، در این مراسم که با حضور مدیران مراکز پخش شرکت بهپخش درسراسرکشور و چهره های نام آشنای صنعت روغن نباتی و مدیران سابق و فعلی شرکت توسعه صنایع بهشهر در هتل المپیک تهران برگزار شد، دکترعلیرضا شریفی، مدیرعامل بهپخش طی سخنانی با اشاره به جایگاه این شرکت به عنوان بزرگترین پخش مواد غذایی درکشور متذکر شد: شرکت به پخش با 100 هزار عامل فروش کوچک و بزرگ و دارا بودن مرکز پخش در اقصی نقاط کشور نقش مهمی را در نظام توزیع کشور ایفا می کند.
وی درخصوص عملکردشرکت به پخش در سال 91 گفت: اقتصادی کردن کانالهای توزیع، اصلاح و بهبود و بهینه سازی سبد توزیع، انحلال و ادغام فعالیت های غیراقتصادی، اصلاح سازمان فروش و تبدیل 18 شرکت استانی به شعبه و مرکز پخش از مهمترین اقدامات انجام شده در سال مالی گذشته، بوده است.
شریفی افزود: درهمین سال پس ازجدا شدن شرکت صافولا بهشهر به عنوان بزرگترین شریک تجاری به پخش که با برندهای لادن، آفتاب، بهار، نسترن، عافیه و خروس، 65 درصد سبد محصولات این شرکت را تشکیل می داد و در پی اجرای استراتژی چابکسازی، با 1300 نفر از پرسنل، قطع رابطه کردیم.
مدیرعامل به پخش در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به سخنان مجری برنامه درخصوص صافولابهشهرگفت: شرکت صافولابهشهر (شرکت های صنعتی بهشهر و مارگارین)، یکی از قانونمندترین شرکت های تولیدکننده روغن نباتی درکشور است و تلاش زیادی در راستای تولید به موقع و فروش به نرخ های مصوب و حضور ویترینی قانونی وگسترده در سراسر کشور داشته است.
شریفی خاطرنشان کرد: صافولا بهشهر، بازیگری معتمد و مطمئن دربازار روغن نباتی است و منافعشان ایجاب کرده که درحال حاضر با بهپخش قطع ارتباط کنند و توزیع محصولات خودشان را بر عهده بگیرند. البته به گفته وی بهتر بود نحوۀ تعامل بین دو شرکت در گذشته، به گونه ای انجام می شد که چنین جدایی، صورت نمی گرفت؛ ولی اکنون که صورت گرفته است، برخورد غیر حرفه ای با این جدایی، غیراخلاقی و غیرمنطقی است.
وی همچنین درخصوص تولید روغن چین چین وحضور این محصول در بازارگفت: روغن چین چین درکارخانه های روغن نباتی جهان، نرگس شیراز و پرتودانه خزرتولید می شود.
مدیرعامل به پخش با اشاره به قرارداد 10 ساله توزیع انحصاری روغن چین چین توسط بهپخش یادآورشد: چین چین برندی محبوب و کاملاً ایرانی است که خاطرات خوب 50 سال حضور درسبدکالای ایرانیان را زنده نگه می دارد ولیکن ممکن است استراتژی خرید کارخانه و تولید روغن نباتی توسط شرکت به پخش، با نام تجاری دیگری جز چین چین یا با برند دیگری، موازی با چین چین ادامه یابد.
شریفی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصاحبه مدیر عامل شرکت آریا ملل زرین با " فودپرس" متذکرشد: حضور در بازار روغن نباتی با بالاترین کیفیت و به هر قیمت، هدف فعلی است ولی در بحث کمیت و مقدار، زمان درازی برای حضورگسترده لازم است و فعلاً و شاید تا ماهها، نمی توان حضور پر رنگی داشت.
کد خبر 23105
نظر شما