فود پرس – شرکت های کشت و صنعت شمال و ماهیدشت کرمانشاه با ظرفیت تصفیه روزانه دوهزار تن روغن نباتی، جای صافولا بهشهر (شرکت های صنعتی بهشهر و مارگارین) را به عنوان یکی از شرکای اصلی تجاری به پخش گرفت.
به گزارش خبرنگار «فودپرس»، در فاز اول این همکاری، توزیع سالانه 100هزار تن روغن نباتی، در برنامه کار قرار گرفته و این در حالیست که همچنان، روغن "چین چین" نیز در سبد محصولات شرکت به پخش قرار دارد؛ ضمن اینکه شایعات بازار، حکایت از خرید قریب الوقوع شرکت مارگارین (آفتاب) توسط به پخش داشت دکتر علیرضا شریفی، مدیرعامل شرکت به پخش در مصاحبه با "فودپرس" ضمن تکذیب شایعه خرید مارگارین توسط شرکت به پخش، ورود غنچه به سبد توزیع محصولات شرکت تحت مدیریت خود را تایید کرد و اظهار داشت: ظرفیت عظیم تولید در گروه مدلل و جایگاه والای شرکت کشت و صنعت شمال و شرکت ماهیدشت کرمانشاه در صنعت روغن نباتی و نام های تجاری معتبر غنچه و نازگل در بازار این محصول و پتانسیل و توان بی بدیل شرکت به پخش و سابقۀ 50 سالۀ آن در توزیع روغن نباتی و ضرورت و منافع طرفین در استفادۀ بهینه از این ظرفیت ها، دو شرکت را به هم پیوند داده است.
به گفته شریفی، همچنان که شرکت به پخش توانست در طول 50 سال همکاری با شرکت صنعتی بهشهر، برند لادن را به جایگاه و سهم بازار فعلی برساند، طبعا توان آن را خواهد داشت که در آینده ای نه چندان دور، سهم بازار برند غنچه و دیگر برندهای این گروه را به میزان قابل ملاحظه ای ارتقاء دهد.
وی خاطرنشان کرد: توزیع، فقط، یکی از ارکان بازاریابی است و موفقیت غنچه، نازگل و دیگر برندی که به زودی خلق خواهد شد، تابع دیگر عناصر بازاریابی نظیر کیفیت، تبلیغات و قیمت نیز می باشد.
به گزارش خبرنگار ما، شرکت به پخش با وجود تحمل اصلاحات بسیار گسترده و فراگیر در یکسال گذشته و علی رغم خروج لادن از سبد محصولاتش، سال بسیار خوب، پربار و با سودآوری بالایی را سپری نموده به طوری که فروش سال 2013 گروه به پخش، 10هزار میلیارد ریال بوده است.
شریفی، کارکنان دلسوز و فداکار به پخش را ارزشمندترین و مهم ترین دارایی شرکت دانست و تغییرات و تحولات معجزه آسای رخ داده در شرکت طی دو سال گذشته را، مرهون و حاصل فرایند کار تیمی و مدیریت مشارکتی دانست.
کد خبر 27082
نظر شما