فود پرس - سی و دومین شماره ماهنامه «اقتصاد سبز» به صاحب‌امتیازی و سردبیری مهندس محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

«کیفیت عامل ماندگاری صنایع غذایی، نه جوایز اغواکننده» عنوان سرمقاله این شماره اقتصاد سبز است که به تأسی از روی جلد و گزارش ماه این نشریه به پدیده جوایز تبلیغاتی شرکت‌های صنایع غذایی به مصرف‌کنندگان پرداخته است. در بخشی از سرمقاله آمده است: «... بدون تردید «کیفیت» حرف اول را در ماندگاری بازار مصرف صنایع غذایی می‌زند و همواره فروش با کمک جوایز اغواکننده مقطعی بوده و تنها اقدامی در راستای برندینگ تلقی می‌شود، لذا در این رابطه هیچ گونه جای نگرانی برای متولیان وجود ندارد. ...»
تخصیص 10 درصد اعتبار ریالی صندوق توسعه ملی به بانک کشاورزی در سال 93، گفت‌وگو با مدیر هلدینگ قند بنیاد مستضعفان با عنوان «آب تولید قند و شکر، کیلویی چند؟!» گزارش مبسوط از تاریخچه اهدای جوایز صنایع غذایی به مصرف‌کنندگان با عنوان «جایزه از همون قدیم ندیما بود» جایزه به مشتری از دوران «بیسکویت شانسی» تا صنایع غذایی «محسن»، «آوازه» و «دلپذیر»، انجمن ماشین‌سازان از صادرات ماشین‌آلات بی‌کیفیت جلوگیری می‌کند، درخشش «مانا»، «دلوسه»، «نان سحر»، «پپسی» و عبور «سینا» از «ملارد» در ششمین ماه نظرسنجی انتخاب شرکت‌های برتر توسط مصرف‌کنندگان، رینگی به رنگ امید و تحلیل آخرین وضعیت بورس کالای کشاورزی، نقش کشاورزی در توسعه روستایی، اپلیکیشن‌های کشاورزی و صنایع غذایی، 67 صفحه ویژه استان خراسان رضوی، گران‌قیمت‌ترین غذاهای جهان، ابداع مرکز فرماندهی مزرعه مجازی در مایکروسافت، دستاورد دیدنی جشنواره کیک‌های خاص در روسیه، سرگرمی‌های کشاورزی و ... از جمه اهم مطالب این شماره نشریه وزین «اقتصاد سبز» است.

علاقمندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره 66557704 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 27882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =