به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس» و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای این سازمان که به ریاست جلال بهرامی معاون خدمات شهری و با حضور ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران برگزار شد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تأکید بر شفافیت مالی به عنوان محور فعالیت های خود، گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۰ و نیز برنامههای پیش بینی شده این سازمان در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد.
ایوب فصاحت، شفافیت مالی را نشانه عملکرد قانونمند این سازمان برشمرد و گفت: استراتژی سال ۱۴۰۱ سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، توسعه شبکه توزیع، هوشمندسازی و فروش غیر حضوری، تکمیل زنجیره تأمین و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از مجموعه بزرگ این سازمان با دارا بودن ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان گستردهترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور با یک میلیون نوبت خرید در روز نام برد و افزود: بیش از ۳۰ درصد از میوه و تره بار و نیز یک سوم از محصولات پروتئینی مورد نیاز شهروندان تهران از طریق میادین و بازارهای میوه و تره بار با اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی نسبت به میانگین قیمت سطح شهر عرضه میشود.
گفتنی است، در خاتمه ارائه گزارش عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال گذشته، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی این سازمان، قرائت و بر اساس آن تأکید شد، وضعیت مالی این سازمان در سال ۱۴۰۰ و عملکرد مالی و جریانهای نقدی آن از تمامی جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری مطلوب است.
انتهای پیام
نظر شما