رونمایی از دو برند «لودویگ» و «۲نیم» در نمایشگاه اگروفود ۱۴۰۳

شرکت صنایع غذایی دراژه در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود از دو برند جدید «لودویگ» و «۲نیم» رونمایی کرد.

شرکت صنایع غذایی دراژه از سال ۱۳۸۶ با سبدی متنوع وهیجان انگیز از محصولات شیرینی و شکلات با شعار نسل جدید طعم شروع به فعالیت کرد و از همان ابتدا، محصولاتی با کیفیت برتر و درجه یک و با استفاده از تکنولوزی روز دنیا وارد بازار کرد.
شرکت دراژه در حال حاضر در عرصه غذایی و هم مکمل های دارویی در حال فعالیت است. در بخش غذایی با ۷ برند محصولات متفاوتی به مصرف کنندگان ارایه می دهد و در بخش مکمل نیز با دو برند فعال خود را ادامه می دهد.
در همین زمینه و برای آشنایی بیشت ربا فعالیت ها و دستاوردهای شرکت صنایع غذایی با محمدرضا بشارت مدیرعامل شرکت صنایع غذایی دراژه گفت و گویی انجام داده اید که در ادامه گفتگوی تصویری پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس» را با این کارافرین خوشنام صنعت غذا را به صورت فیلم و متن مشاهده می کنید.

چه طرح‌های توسعه‌ای را در دستور کار شرکت دارید؟
از ابتدای سال ۱۴۰۲، هیات مدیره شرکت تصمیم بر افزایش خطوط تولید و تولید کالاهای جدید در زمینه ی شیرینی شکلات گرفت و برای همین مذاکرات برای خرید خطوط جدید تولید در دستور کار قرار گرفت و الان که در نمایشگاه اگروفود حضور داریم دو تا از محصولات جدید رونمایی خواهند شد و تا اواخر امسال حداقل یک برند دیگر نیز به بازار معرفی و عرضه خواهد گردید. همچنین در بخش مکمل هم در حال معرفی محصولات جدیدی به بازار هستیم.
همچنین به طور همزمان شرکت صنایع غذایی دراژه جهت افزایش حضور خود در بازارهای منطقه تصمیم به ایجاد شعب فروش در کشورهای همسایه نیز کرد که در حال حاضر دفتر فروش در کشور روسیه حدود یکسال است که شروع به فعالیت نموده است.

در عرصه تولید و صادرات چه افتخارات، دستاوردها و استاندارهایی را کسب کرده اید؟
شرکت صنایع غذایی دراژه تقریبا هر سال به عنوان واحد برتر در استان یزد معرفی شده است. همچنین کلیه ی استاندارهای بین المللی را از شرکت SGS سوییس دریافت نموده است. تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تندیس سیب طلایی برای محصولات فراسودمند و ... از افتخارات شرکت ما می باشد.

با چه چالش‌ها و مشکلاتی مواجه هستید؟
همان طور که می دانید در عصر حاضر، خلاقیت، کارآفرینی، ایجاد تغییر و تحول در کسب و کار امری ضروری است، زیرا جامعه، رقبا و... همه در حال دگرگونی هستند و برای همین کمبود نیروهای خلاق و با انگیزه یکی از چالش های همه شرکت ها است.
ایجاد جهش در تولید ملی نیاز به همکاری مشترک دست اندرکاران اجرایی کشور و کارآفرینان این عرصه دارد. می بایست عوامل متعددی که در این موضوع مهم نقش کلیدی دارند در کنار هم جمع شوند تا این کشتی بزرگ را که سهم مهمی در اشتغال زایی کشور دارد به سر منزل مقصود برسانند.

از چه محصول جدیدی در این نمایشگاه رونمایی کردید؟
همانطور که گفتم امسال شرکت دراژه قرار است تعداد زیادی محصول به سبد خود اضافه نماید و در نمایشگاه اگروفود دو برند لودویگ و ۲نیم را به مصرف کنندگان معرفی می نماییم.
که برند لودویگ تحت لیسانس لودویگ آلمان در ایران تولید می شود و انواع شکلات صبحانه و کره بادام زمینی را شامل می شود که در کنار آن محصولات کنجدی تولیدی شرکت نیز با همان برند به بازار عرضه می شود، و در مرحله بعدی برند ۲نیم با شعار هم مغز و هم مزه، انواع بادام زمینی روکش دار با طعم های خاص را به بازار معرفی می نماییم.
 امیدواریم که بتوانیم در آینده بسیار نزدیک بقیه محصولات جدید شرکت دراژه را نیز به مخاطبانمان معرفی کنیم. در پایان امیدوارم بتوانیم با کیفیت ترین و بهترین محصولات ایرانی را که مردم ما لایق آن  هستند به مردم کشور عزیزمان ارائه نماییم.
 

کد خبر 54946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =