همه چیز درباره شرکت شیرین عسل ( معرفی محصولات + شرکت های زیر مجموعه)

شرکت شیرین عسل فعالیت خود را در سال 1371 توسط یونس ژائله شروع کرد (علاوه بر محصولات خوراکی، در حال راه اندازی خط تولید ماشین‌های به روز اروپایی نیز می‌باشد...)

از معتبرترین و محبوب‌ترین شرکت‌های موجود می‌توان به شرکت بزرگ شیرین عسل اشاره کرد. شما به عنوان یک ایرانی، قطعا نام این محصول را شنیده اید و از محصولات آن استفاده کرده اید. محصولات شرکت شیرین عسل با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب خود توانسته بخش همیشگی از لیست خرید ماهانه شما باشد. برخلاف تصور رایج مردم، این شرکت علاوه بر تولید محصولات شیرین و خوراکی‌های مرتبط، در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز صاحب نام است. شیرین عسل توانسته در تولید انواع مختلفی از خوراکی‌ها در دسته‌های گوناگون، به خوبی بدرخشد.

شرکت شیرین عسل

شرکت شیرین عسل در سال 1371 برای اولین بار شروع به فعالیت کرد و توانست در طی این 30 سال به خوبی نظر مردم را به خود جلب کند. مدیرعامل این شرکت آقای محمد علی برهانی است. این شرکت در تبریز واقع شده است. بنیانگذار و مالک شیرین عسل، آقای یونس ژائله است. در شرکت شیرین عسل بیش از 13000 نفر مشغول کار هستند. در این شرکت محصولات متنوعی تولید می‌شود. علاوه بر محصولات خوراکی، این شرکت در حال آماده سازی برای راه اندازی خط تولید ماشین‌های به روز اروپایی نیز می‌باشد.

شرکت‌های زیر مجموعه شیرین عسل

شرکت شیرین عسل دارای شرکت‌های زیادی به عنوان زیر مجموعه می‌باشد که می‌توان از این شرکت‌ها به شرکت‌های  آذرسان، کارتن انصار، کارتن اهواز، آسیا پک آذر، فرآوری دانه‌های روغنی، دامپروری آذربایجان خاوری، شیرین عسل فاز ۲ و ۳، صنایع غذایی سبلان (اردبیل)، ماکارونی مای (شیراز)، آرد گندم تبریز، شیار ماکارون، سالمین (ساوه)، شوکو زرین (استیجاری)، اروم تینار شیر (استیجاری) و گلوکزان آذر اشاره کرد. 

معرفی محصولات کارخانه شیرین عسل

محصولات متنوع و مرغوبی توسط کارخانه شیرین عسل تولید می‌شوند که از جمله این محصولات می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

1- نوشیدنی: در دسته‌ی نوشیدنی‌ها مرغوبترین محصولاتی مانند، آبمیوه‌ها، انواع قهوه‌های مرغوب فوری و پودرهای آماده آن، پودر کاکائو، نوشابه‌های گازدار( کولا- مالت- اسکای)، نوشیدنی‌های گازدار پرطرفدار در انواع طعم‌های مختلف، آّمیوه‌های بسیار با کیفیت در طعم‌های گوناگون در فرم‌های مختلف بطری و پاکتی، ارائه شده است. از دیگر محصولات دیگر این بخش تولید آب‌های گازدار مرغوب گازدار اسکای می‌باشد که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. 

2- لبنیات: در این بخش انواع مختلفی از محصولات لبنی تولید می‌شود. اولین محصول دوغ‌های گازدار و گرمادیده لیونا هستند که در حجم‌های مختلفی تولید می‌شوند. دوغ‌های طعم دار لیوانی با طعم‌های نعناع و سیر به همراه خیار، از دلچسب ترین محصولات لبنی دیگر این شرکت هستند. در دسته‌ی پنیرهای تولیدی، شما می‌توانید انواع پنیرهای پروبیوتیک، کم چرب، خامه‌ای و فیلادلفیا مووو که بسیار با کیفیت هستند را نیز امتحان کنید.

از محبوب ترین پنیرهای این شرکت، پنیر سنتی چرب فتا است که توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. خامه‌های تولید شده در دو دسته‌ی خامه ساده پاستوریزه و خامه کاکائو پاستوریزه مووو تولید می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت در بخش لبنیات، بخش تولید شیر است که در طعم‌های گوناگونی مانند ساده(کم چرب و پرچرب)، کاپوچینو، شکلاتی، نارگیل و غنی شده به تولید رسیده است. ماست‌های تولید شده این شرکت در حجم‌های مختلفی تولید شده اند و در دسته بندی های کم چرب، پر چرب، همزده، موسیر،و پروبیوتیک موجود هستند. کشک و روغن زرد نیز در دیگر محصولات لبنی این شرکت هستند.

3- در دسته‌ی تنقلات انواع چیپس‌ها با طعم‌های ساده نمکی، لیمو، موسیر، سرکه نمکی، فلفلی تند، پنیر و کچاپ آلبینا کراکس قرار دارد. از دیگر محصولات این برند، می‌توان به انواع مختلف اسنک و پفک در طعم‌های پنیری پفان، پنیری خنده، موسیر کراکس، مواج کراکس، فلفل کراکس اشاره کرد. اسنک غلات حجیم شده از پرطرفدارترین محصولات در بخش تنقلات می‌باشد.

4- کالاهای اساسی: در دسته‌ی کالاهای اساسی انواع مختلفی از محصولات ضروری آشپزخانه وجود دارد که می‌توان به این محصولات اشاره کرد: برنج(برنج باسماتی و برنج سوپر باسماتی پاکستانی)، رب گوجه فرنگی(در حجم‌های متنوع)، روغن(آفتابگردان-مخلوط گیاهی-نیمه جامد-جامد)، سس(کچاپ و فلفلی مای در طرح‌های مختلف بسته بندی)، حبوبات(نخود-لوبیا-عدس) و ماکارونی( ورمیشل مادیا- اسپاگتی شیما- ماکارونی ورمیشل- ماکارونی رشته ای- ماکارونی فرمی پیچی- ماکارونی ورمیشل کلافی).

5- محصولات پروتئینی: در این دسته دو محصول، تخم مرغ نیم روز و همچنین تن ماهی گلدن فیش به فروش می‌رسد.

6- کیک: کیک‌ها از مشهورترین محصولات شیرین عسل هستند که بسیار محبوب هستند. این محصولات در فرم‌های مختلفی مانند کیک سه لایه دو رنگ وانیلی‌، کیک مغزدار کرم کاکائو مغز فندقی، کیک دو رنگ مغزدار کرم کاکائو بیضی، کیک وانیلی بیضی، کیک تی تاپ متالایز، کیک مغزدار پرتقالی روکشدار، کیک مغزدار توت فرنگی روکشدار، کیک مغزدار لیمو روکشدار، کیک مغزدار کاکائو با کرم کاکائو، کیک صبحانه کشمشی مورنینگ و... تولید می‌شوند.

7- آدامس و پاستیل از متنوع ترین محصولات این شرکت هستند که در قالب‌ها و طرح‌های مختلفی به فروش می‌رسند. در تهیه این محصولات از طعم‌های متنوع و دوست داشتنی گوناگونی مانند عصاره‌های نعنا و دارچین و همچنین میوه‌ها استفاده شده است که بسیار پر طرفدار هستند. 

8- در گروه تافی و آبنبات دسته بندی‌های گوناگونی برای انواع محصولات وجود دارد. در دسته‌ی آبنبات، انواع مختلفی از آبنبات‌های شیری، میوه‌های، دوسرپرس مغزدار، شیرین بیان و ... وجود دارد. شکلات‌های پاکتی از دیگر محصولات تولید شده هستند که علاوه بذ کیفیت بالا دارای بسته بندی بسیار زیبایی نیز هستند. شکلات‌های تابلت از محبوب‌ترین شکلات‌های امروزه هستند که بسیار محبوب هستند که در انواع مختلف شیری، کاکائویی و مغزدار تولید می‌شوند. شکلات‌های سکه‌ای و عروسکی نیز از شکلات‌های محبوب برای بچه‌هاست. پشمک از دیگر محصولات خوشمزه است که بسیاری از افراد به آن علاقه مند هستند. شما می‌توانید انواع پشمک‌ها را در انواع مختلف، کاکائویی روکشدار، زعفرانی، وانیلی، شیری و زنجبیلی تهیه کنید. در دسته آخر محصولات این دسته می‌توان به شکلات‌های کادوئی اشاره کرد.

این دسته از محصولات بسیار پرطرفدار هستند و یک هدیه زیبا برای افرادی هستند که دوستشان داریم. این محصولات کاکائویی در طرح‌های مختلف بسته بندی قرار دارند که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود آن‌ها را تهیه کنید. در این دسته انواع مختلفی از شکلات‌های کاکائویی مانند هامونی بیتر، توپی مغزدار رایسکریپسی، هامونی مخلوط، هارمونی شیری، مغزدار کاراملی لوکس، توپی مغزدار رایس و فندقی، مغزدار مخلوط آجیل لوکس، مخلوط کالکشن، مغزدار شیری یکسر پیچ و مغزدار لوکس کیف دار وجود دارد.
 
جمع بندی
با توجه به وجود شرکت‌های بسیار زیاد و برندهای مختلف، انتخاب یک برند با بهترین کیفیت در کنار یه قیمت مناسب، انتخاب مهمی است. شرکت شیرین عسل با تولید انواع محصولات خوراکی شیرین، رب، آبمیوه‌ها، محصولات لبنی و انواع دیگری از محصولات که قطعا شما تا کنون از یکی از این محصولات استفاده کرده اید، بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب است. شرکت شیرین عسل، در طول بیش از 30 سال سابقه در کنار خانواده‌های ایرانی، همواره پای ثابت خرید محصولات شما بوده است که توانسته با اعتبار خود همواره در بین رقابت بالای محصولات داخلی و علی الخصوص محصولات خارجی، به خوبی بدرخشد. 
 

کد خبر 55012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =