همه چیز درباره شرکت سولیکو کاله ( خدمات هلدینگ سولیکو + شرکت های زیر مجموعه)

شرکت سولیکو کاله، در عرضه تولید مواد غذایی و فرآورده های گوشتی فعالیت می‌کند. (شرکت سولیکو فعالیت خود را در حوزه تولید در سال ۱۹۷۳ توسط غلامعلی سلیمانی آغاز کرد)

شرکت سولیکو کاله، در عرضه تولید مواد غذایی و فرآورده های گوشتی فعالیت می‌کند. این هلدینگ با ایجاد زیرساخت‌های جدیدی در صنعت تولید توانسته محبوبیت حداکثری را در حوزه فروش به دست بیاورد. گروه سولیکو بیشتر از سود ریالی به کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهد. هلدینگ سولیکو، درصد قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند. این برند به دلیل کیفیت فوق العاده بالای محصولات خود همانند ستاره‌ای در حوزه فروش می‌درخشد.

شرکت سولیکو کاله

شرکت سولیکو اولین فعالیت خود در حوزه تولید را در سال ۱۹۷۳ آغاز کرد. همچنین پس از چندین سال توانست نقطه اوج موفقیت را تجربه کند. بر اساس جدیدترین بررسی‌های صورت گرفته این شرکت بیش از ۳۰ شعبه فعال در سراسر دنیا دارد. بسیاری از محصولات این مجموعه از شهرت جهانی برخوردار هستند. شرکت سولیکو با محوریت تولید مواد غذایی لبنی فعالیت خود را دنبال می‌کند. در سایه محصولات این مجموعه می‌توان یک رژیم غذایی ایده آل و استاندارد ایجاد کرد.

اولین محصولات تولید شده توسط این مجموعه، سوئیس و کالباس بود. سولیکو در مدت زمان کوتاهی به یکی از غول‌های بزرگ صنعت تولید مواد غذایی تبدیل شد. این شرکت ابتدا حالت کارگاهی داشت و تعداد کارکنان آن فقط ۱۵ نفر بود. بر اساس آمار جدید تعداد کارکنان این مجموعه بیش از ۳۹۰۰۰ هزار نفر می‌باشد. این شرکت محصولات خود را به بسیاری از کشورهای مختلف صادر می‌کند. هلدینگ سولیکو بعد جدیدی از کیفیت را در صنعت مواد غذایی ایجاد کرده است.

مالک این شرکت بزرگ غلامعلی سلیمانی می‌باشد. وی پس از اتمام تحصیلات عالی اقدام به تاسیس سولیکو کرد. برای تاسیس سولیکو و تولید سوسیس به قیمت ارزان‌تر با بسیاری از شرکت‌های دولتی همکاری کرد. در نهایت پس از مدت زمان کوتاهی آقای سلیمانی توانست سوسیس و کالباس را با قیمت بسیار مناسب تولید و به فروش برساند. این شرکت در همان سال اول فروش توانست بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. این مجموعه به واسطه قیمت‌های ارزان محصولات خود در لیست پرطرفدارترین شرکت‌های ایرانی قرار دارد.

فعالیت اصلی شرکت سولیکو 

این شرکت فعالیت گسترده‌ای در حوزه تولید محصولات مختلف دارد. هر یک از کالاهای تولید شده توسط این برند از محبوبیت جهانی برخوردار هستند. تیر اول فعالیت خود را سولیکو با تولید سوسیس و کالباس آغاز کرد. این مجموعه در حوزه تولید محصولات لبنی نیز فعالیت می‌کند. این هلدینگ در حوزه تولید فرآورده‌های گوشتی نیز سابقه درخشانی دارد. غذاهای نیمه آماده و حتی نیمه جامد سولیکو به محبوبیت جهانی دست پیدا کرده‌اند. این شرکت در زمینه تولید کیک و شیرینی نیز فعالیت می‌کند. همچنین بسیاری از نوشیدنی‌های جدید گروه سولیکو فروش بسیار بالایی دارند.

ملزومات مواد غذایی مورد نیاز مشتریان نیز توسط این هلدینگ تولید می‌شود. این شرکت در تولید مواد غذایی مختلف از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می‌کند. خط تولید کارخانه‌ای شرکت سولیکو کاملا مجهز است. این مجموعه بیش از یک میلیون دلار در سال درآمد دارد. همچنین بارها به عنوان کارآفرین نمونه غلامعلی سلیمانی جوایز مختلفی را دریافت کرده است.

خدمات هلدینگ سولیکو در ایران

این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه تولید مواد غذایی در سایر شاخه‌های صنعتی نیز فعالیت درخشانی دارد. این مجموعه خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت در حوزه بسته بندی نیز فعالیت می‌کند. هلدینگ سولیکو با تولید و بسته بندی محصولات جدید و مختلف درآمد بسیاری زیادی کسب می‌کند. این شرکت در حیطه تولید ملزومات مواد غذایی نیز به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی فعالیت خود را در حوزه سرمایه گذاری اجتماعی نیز به صورت جدی ادامه می‌دهد. هلدینگ سولیکو به صورت حرفه‌ای در زمینه ترابری نیز مشغول به کار است. این هلدینگ با ایجاد نقشه راهبردی جدید به دنبال پیشرفت در تمامی ابعاد می باشد. به همین دلیل فعالیت تخصصی خود را در عرصه‌های مختلف آغاز کرده است. شرکت سولیکو با جذب سرمایه حداکثری توانسته مرزهای جدیدی از موفقیت را برای خود ترسیم کند. این شرکت بیشتر در حوزه تولید مواد غذایی شناخته شده است. در صورتی که در سایر حوزه‌های مختلف نیز توانسته جایگاه بسیار ویژه‌ای را به دست بیاورد.

شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ سولیکو 

شرکت‌های مختلفی زیرمجموعه هلدینگ سولیکو می‌باشند. بسیاری از این شرکت‌ها درآمد قابل توجهی دارند. سولیکو به عنوان یک گروه تولیدی موفق زیرشاخه‌های مختلفی دارد. از شرکت‌های زیرمجموعه سولیکو می‌توان به فرآورده‌های لبنی کاله، فرآورده‌های گوشتی کاله، باشگاه والیبال کاله، باشگاه بسکتبال کوچین، فرآورده‌های گوشتی سولیکو، کاسل نوش، مالت شمس، سون تن، شتابان شمال، پمینا، سوربن، فروشگاه سون، لاکتیویا و کفیر، تجارت اصل پیشرو، لاکیدو، سلینو، کافه کاله، بسته بندی کاج، پالایشگاه لبنی کاله و…اشاره کرد.

درصد قابل توجهی از تولید در حوزه مواد غذای در ایران بر عهده شرکت کاله می‌باشد. از دیدگاه کارشناسان فعال در حوزه اقتصاد، غلامعلی سلیمانی صاحب این برند مبتکری بزرگ در حوزه تولید می‌باشد. کمتر مجموعه تولیدی در ایران به چنین محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرده است. درصد قابل توجهی از شرکت‌های تولیدی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی رو به ورشکستگی هستند. در صورتی که کاله هر روز موفقیت جدیدی را به دست می‌آورد.

دفتر مرکزی هلدینگ سولیکو در کشورهای مختلف

هلدینگ سولیکو نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای مختلف نیز بیش از چندین شعبه دارد. دفتر مرکزی و اصلی این شرکت در تهران است. یکی از دفاتر مهم این هلدینگ در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی احداث شده است. این مجموعه در شهر فرانکفورت نیز دارای دفتر مرکزی می‌باشد. به نوعی سولیکو با توجه به محدودیت های اقتصادی که در ایران وجود دارد؛ توانسته به خوبی رشد کند. دیگر دفتر مرکزی این شرکت در شهر لس آنجلس می‌باشد. دفتر شهر لس آنجلس در زمینه فروش و ترابری نقش کلیدی دارد. از دیگر دفاتر این شرکت می‌توان به شعبه بیرمنگام اشاره کرد. این شعبه نیز به صورت جدی فعالیت خود را دنبال می‌کند.
این مجموعه در شهر بغداد نیز دارای شعبه مرکزی و فعال می‌باشد. از دیگر شعب اصلی مجموعه سولیکو می‌توان به دفتر شهر اربیل در عراق اشاره کرد. درصد قابل توجهی از محصولات برند سولیکو توسط مشتریان خارجی خریداری می‌شود. صادرات مواد غذایی سولیکو بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است. این شرکت بیشتر در دفاتر مرکزی خود در کشورهای مختلف به دنبال چینش الفبای فروش و بازاریابی در کشورهای مختلف می‌باشد. این شرکت فصل جدیدی از فروش مطابق با شیوه‌های نوین را در ایران رقم زده است. کمتر مجموعه‌ای به چنین نکاتی در زمینه فروش توجه می‌کند. برند سولیکو معجزه‌ای بی‌تکرار در عرصه تولید مواد غذایی مختلف می‌باشد.

دلیل موفقیت هلدینگ سولیکو 

مدیر این شرکت قبل از فعالیت در حوزه تولید مواد غذایی در شاخه‌های دیگری مشغول به کار بود. در ادامه به دلیل شرایط اقتصادی کشور در سال‌های اول بعد از انقلاب تصمیم به تولید سوسیس در ایران گرفت. همچنین در سال‌های اول بعد از انقلاب سوسیس و کالباس به عنوان یک ماده غذایی محبوب از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار بودند. به نوعی جزء مواد غذایی پرفروش بازار بودند. این شرکت با تولید و فروش سوسیس با قیمت استثنایی توانست توجه مشتریان را به خود جلب کند.
در اویل سال ۱۳۶۰ این مجموعه درگیر پاره‌ای از مشکلات مالی می‌شود. در همین راستا شرکت سولیکو نسبت به دریافت وام اقدام می‌کند. پس از مدت زمان کوتاهی این شرکت نقطه اوج را دوباره تجربه می‌کند. راز موفقیت این هلدینگ در تمامی سال‌های گذشته پشتکار و اراده بسیار قوی می‌باشد.  

کد خبر 55013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =