برند محبوب صنعت غذا ۳۰ ساله شد / نگاهی به ۳۰ سال افتخار آفرینی «تک ماکارون» در صنعت غذا

صنایع غذایی اقتصاد غذا - ششم شهریور ماه شرکت تولیدی تک ماکارون ۳۰ سال حضور تاثیرگذار و ارزشمند خود در  صنعت غذای ایران را به عنوان برند محبوب و ملی جشن می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا (فودپرس) شرکت تولیدی تک ماکارون در طول همه ۳۰ سال  فعالیت خود شعار " ما به سلامتی شما می اندیشیم " را سرلوحه تولید انواع محصولات با کیفیت و سلامت محور خود قرار داده است و امروز با تولید انواع محصولات متنوع برای هر سلیقه ای و با کاملترین سبد محصولات ارگانیک و فراسودمند در ایران همچنان در اوج است.
نگاهی به ٣٠ سال حضور تاثیرگذار تک ماکارون در صنعت غذای ایران
شرکت تولیدی تک ‌ماکارون با تکیه بر نزدیک به سه دهه تجربه و بهره ‌گیری از فناوری روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و با درنظر گرفتن اصول و قوانین حاکم بر صنعت غذا، در زمینه تولید انواع ماکارونی، ‌ اسپاگتی، ‌ پاستا، ‌ لازانیا، ‌محصولات فراسودمند، ‌اسپاگتی ارگانیک، ‌  آرد، ‌انواع نان های صبحانه کروسان، ‌  محصولات حجیم شده غلات پیکو تک، ‌ روغن و رشته آشی و... و. فعالیت می‌نماید. این شرکت محصولات مغذی و سالم خود را در سطح ملی و جهانی با هدف تأمین بخشی از نیازهای غذایی جامعه عرضه می‌نماید.
کارخانه تک ماکارون در فاصله ۸۰ کیلومتری شهر تهران و ۱۴ کیلومتری غرب شهرستان کرج واقع شده است. مساحت کارخانه بالغ بر ۱۸ هکتار و۸۸۰۰ متر مربع فضای مسقف شامل سالن های تولید، انبار محصول، انبار ملزومات و مواد اولیه، فضاهای اداری و رستوران، تاسیسات آبرسانی و تغذیه آب، تعمیرگاه ها و فضای سبز و درختکاری می باشد. سالن های شماره ۱ و ۲ تولید ماکارونی شامل ۸ خط پیوسته و کاملا مستقل تولید انواع ماکارونی می باشد و فضای کافی نیز برای طرح های توسعه آینده در نظر گرفته شده است.
شرکت تولیدی تک ماکارون فعالیت خود را  با راه اندازی همزمان ۲ خط تولید انواع محصولات کوتاه و بلند و فراهم آوری شرایط مطلوبی همچون سالن های بزرگ منطبق با استانداردهای جهانی، امکانات و تاسیسات حرارتی و برودتی، سیستم های پیشرفته تصفیه آب و فاضلاب و سیستم کامپوتری و مدرن نگهداری و فرآوری و اختلاط مواد اولیه، توانست محصولات متنوع خود را در اختیار مصرف کنندگان آغاز نمود.
امروزه این شرکت مجهز به مدرن ترین ماشین آلات از شرکت های برتر اروپایی است که می تواند با استفاده از سیستم های جدید در هر روز حدود ۱۲۵۰ تن آرد و ۷۰۰ تن انواع پاستا و اسپاگتی را بوسیله ۸ خط تولید محصولات بلند و کوتاه (فرمی) با بهترین کیفیت تولید نماید. سطح بالای اتوماسیون این خطوط از طریق ادغام تمامی اندازه گیری های واحد کنترل منطقی بوسیله برنامه بدون دخالت نیروی انسانی اعمال میگردد که در نوع خود مجهز به آخرین فن آوری روز دنیا می باشد.  
سیستم بسته بندی در تک ماکارون کاملا بوسیله رایانه کنترل می شود تا امکان توزین دقیق بسته ها را با سرعتی فراتر از ۱۰۰ بسته در دقیقه فراهم کند. بیشتر از ۲۰ ماشین بسته بندی مدرن مجهز به تجهیزات ردیابی و حذف مواد خارجی و ترازوهای سریع کنترل وزن تک تک بسته ها بر اساس استاندارد ملی و چاپگرهای سریع درج اطلاعات مختلف و متنوع با کنترل های کاملا کامپیوتری قادر است تا با تجهیزات کنترلی، کنترل دقیق محصولات را از لحاظ وزن، وجود یا عدم وجود اشیا خارجی، کیفیت بسته بندی و درج اطلاعات مورد نیاز جهت سیستم های ردیابی را نیز کنترل نماید. تجهیزات پیشرفته بکار رفته در مراحل ذخیره سازی عمل آوری، انتقال مواد اولیه، تولید و بسته بندی ماکارونی و همچنین انبارش مدرن محصولات، به جهت بهره بردن از فن آوری تمام خودکار و بی نیاز از دسترسی نیروی انسانی، بهترین شرایط تولید ماکارونی را همتراز با دیگر کشورهای جهان با بالاترین شاخص های بهداشت مورد قبول فراهم می آورد.
شرکت تک ماکارون علاوه بر تامین نیازهای داخلی و ارسال محصولات متنوع ماکارونی، آرد بسته بندی شده و انواع پودرکیک در طعم های مختلف به استانها و شهرستان های مختلف کشور پهناور ایران، در عرصه جهانی نیز نامی شناخته شده به شمار می ورد. شرکت تک ماکارون با کیفیت مطلوب محصولات مختلف ماکارونی، بسته بندی زیبا و طراحی های جذاب به کار گرفته شده، صادرات خود را به بیش از ۴۳ کشور مختلف به گروه مصرف کنندگان ماکارونی اضافه نموده است.

 
کد خبر 55147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =