۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
۱۰۰ درصد رقم مصوب گندم‌کاران پرداخت شد

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ۱۰۰ درصد مطالبات گندم‌کاران بر اساس اعتبارات مصوب بودجه پرداخت شد.

 ۴۰ هزار میلیارد تومان مطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شد، براین اساس پرداخت مطالبات خرید تضمینی گندم از کشاورزان طبق احکام جزء ۲ بند (الف) همچنین اعتبار مصوب در ردیف های ۱۱ و ۱ جدول شماره ۱۴ مصارف هدفمندسازی یارانه ها مربوط به تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳، به‌صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، ‌ این پرداخت طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی و تخصیص اعتبار مورد نیاز توسط سازمان برنامه‌وبودجه به حساب عرضه‌کنندگان گندم معرفی شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخت و در مجموع تاکنون ۱۶۱ همت اعتبار مصوب به حساب کشاورزان گندم‌کار واریز شده است.
 
به گزارش فارس، ‌ با توجه به این که در قانون بودجه در مجموع ۱۶۱ همت منابع برای خرید گندم پیش‌بینی شده بود، ‌ الان طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، ‌همه این ۱۶۱ هزار میلیارد تومان به حساب گندمکاران پرداخت شده است، ‌اما میزان خرید تضمینی و قیمت گندم بیش از رقم پیش‌بینی شود به گونه‌ای که بیش از ۱۱.۵ میلیون تن گندم به شکل تضمینی به ارزش ۲۱۰ همت از کشاورزان خریداری شده است.
به گفته سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا کنون کل اعتبار مصوب بودجه ۱۴۰۳ برای گندم پرداخت شده است و برای بقیه مطالبات که حدود ۵۰ همت است، باید از طریق صنف و صنعت تامین شود. 

در خبر آخرین قیمت خرید تضمینی گندم 1404 به روزترین قیمت این محصول رو بررسی کرده‌ایم. 

کد خبر 55160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =