شمارش معکوس برای درخشش نخبگان ایرانی در مسابقات جهانی مهارت 

دکتر علیرضا کریمی وثیق، رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان، به اهمیت حضور جوانان ایرانی در چهل و هفتمین مسابقات جهانی مهارت در لیون فرانسه پرداخت و گفت: این دوره از مسابقات از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و امیدواریم نمایندگان ایران، افتخارآفرینی کنند. 

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات بیان کرد: این رقابت‌ها فرصتی بی‌نظیر برای نمایش توانمندی‌های مهارتی جوانان ایرانی در عرصه جهانی است. 
کریمی وثیق با تأکید بر حمایت از نخبگان مهارتی کشور، افزود: به راهبری و هدایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به‌خصوص شخص آقای دکتر شهریور و جناب مهندس دارایی و همیاری آقای امامی مدیر اجرایی محترم آکادمی نان و تلاش صنایع مرشدی و مجموعه فرهنگی نگاه هستی و همراهی تخصصی داوران محترم به‌خصوص جناب دکتر ظفری برای ارتقای سطح مهارتی فراوری و پخت نان ایران، فرد نخبه نان نیز در ترکیب ۱۸ نخبه از ۱۵ رشته از جمله وب و توسعه شبکه‌های موبایل و غیره، وارد این مسابقات شده است که نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه جوانان و نهادهای حامی آن‌ها است. 
رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان اضافه کرد: از جمله نکات برجسته امسال، حضور نانوای جوان ایرانی در این رقابت‌ها است که به عنوان نماینده‌ای از صنعت نان کشور، برای اولین بار توانسته به این سطح از مسابقات جهانی راه یابد. این دستاورد مهم، نه تنها برای این نانوای جوان بلکه برای کل صنعت نان کشور، افتخاری بزرگ به حساب می‌آید. 
وی ادامه داد: حضور این نخبه جوان در رقابت‌های جهانی، فرصتی است برای نمایش توانمندی‌های سنتی و نوآوری‌های ایرانی در صنعت نان و نشان دادن اینکه نان ایرانی، همپای استانداردهای جهانی می‌تواند بدرخشد. 
کریمی وثیق در پایان اظهار کرد: ما امیدواریم که نمایندگان کشورمان، به ویژه نانوای جوان( مهدی رضایی منش)، با تکیه بر دانش و مهارت‌های خود، بتوانند پرچم ایران را در این مسابقات به اهتزاز درآورند و الگویی برای دیگر جوانان کشور باشند و در نتیجه در آینده شاهد رشد کیفیت و سلامت بیشتر نان در کشور باشیم و یقیناً این اقدامات تخصصی و فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای باید مورد تقدیر و حمایت هرچه بیشتر مجامع دولتی و بخش‌های مختلف صنعتی و صنفی بخش خصوصی قرار گیرد.

نگاه هستی

کد خبر 55181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =