نشان زرین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور برای صنعت غذایی کورش

صنعت غذایی کورش موفق به دریافت نشان زرین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور شد و همچنین این شرکت در شاخص پایش و ارزشیابی فرایندهای سلامت محور سازمان و همچنین در شاخص مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به نیاز سلامت مشتریان و ذینفعان عنوان واحد برتر جشنواره را دریافت نمود.

ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت‌محور و با چشم انداز دستیابی به بالاترین سطح سلامت برای آحاد جامعه در دوم مهرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، با حضور بیش از ۵۰ واحد تولیدی و خدماتی منتخب برگزار شد. در همین راستا بر اساس مدل علمی و آموزشی صنعت سلامت‌محور و با هدف توسعه و ترویج شاخص‌های سلامت­ محور در فرآیند تولید و عرضه محصولات و خدمات، شرکت صنعت غذایی کورش موفق به دریافت نشان زرین جشنواره و لوح تقدیر به عنوان واحد برتر شاخص پایش و ارزشیابی فرایندهای سلامت محور سازمان و همچنین واحد برتر شاخص مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به نیاز سلامت مشتریان و ذینفعان در ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور شد و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
این جشنواره در تلاش است با ایجاد هم افزایی‌ و همکاری بین‌بخشی میان سازمان‌های متولی حوزه سلامت، جوامع علمی و صنایع تولیدی و خدماتی کشور، نقشی تاثیرگذار در ایجاد نگرش، فرهنگ تولید، عرضه و استفاده از محصولات سلامت‌محور ایفا نماید.

نشان زرین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور برای صنعت غذایی کورش

کد خبر 55253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =