مهر تایید جشنواره صنعت سلامت محور بر تولیدات غذایی گروه زر

ششمین جشنواره سلامت‌محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت محور برگزار شد و بهترین های این حوزه معرفی شدند.

بنابرگزارش روابط عمومی گروه زر، ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور همه ساله با همت "شرکت تامین توسعه دانش صدرا و انجمن علمی بهداشت کار ایران" با همکاری سازمان غذا و دارو و سایر مراکز علمی، فرهنگی و اجرایی مرتبط با سلامت برگزار شد.
گروه زر که در زیرمحموعه خود چند شرکت تولیدی غذایی را مدیریت می کند یکی از منتخبات این جشنواره بود و بدین ترتیب مهر تایید داوران و ارزیابان این جشنواره بر محصولات غذایی گروه زر خورد و این گروه به عنوان سازمان متعهد به امر سلامت و صنعت پیشرو دراین حوزه معرفی شد.
بنابراین گزارش، جشنواره صنعت سلامت محور با هدف  شناسایی، تشویق و معرفی برندها و سازمان‌های متعهد به امر سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای صنایع پیشرو ۲ مهر  در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، با انجام چند کارگاه تخصصی و حضور بیش از ۵۰ واحد تولیدی و خدماتی منتخب برگزار شد.
شرکت زرماکارون تولید کننده انواع پاستا، شرکت زرنام تولید کننده انواع نشاسته های اصلاح شده و شیرین کننده های برپایه غلات و همچنین شرکت زرکام یکی از بزرگترین تولید کننده های شیرینی و شکلات کشور و منطقه، از جمله شرکتهای تحت پوشش گروه صنعتی و پژوهشی زر هستند.  
جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در قالب یک فرآیند علمی و آموزشی آغاز نموده و با نگاه بنیادی در مسیر ارتقای سلامت جامعه و چشم انداز توسعه شاخص‌های سلامت‌محوری در صنایع توانسته است با انجام تحقیقات علمی توسط کمیته‌های مختلف و انجام تغییرات کاربردی در مدل ارزیابی، پایشی جامع با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی در تمامی بخش‌های ساختاری سازمان‌ها، ایجاد نماید.
 

کد خبر 55255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =