مسعود رسولی دبیر انجمن صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور، دامپزشک نمونه کشوری شد

در مراسم روز ملی دامپزشکی و با حضور وزیر جهاد کشاورزی، دکتر مسعود رسولی دبیر انجمن صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور به عنوان دامپزشک نمونه کشوری برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، مراسم روز ملی دامپزشکی ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳ همزمان با صدمین سالروز تاسیس این سازمان با حضور حضور دکتر غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی، دکتر عسگری رئیس کمیسون کشاورزی مجلس، دکتر منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، دکتر نوذری رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر زارعی رئیس نظام دامپزشکی کشور،دکتر رامین سلامتی رئیس نظام دامپزشکی استان تهران و اساتید،  پیشکسوتان و سایر دامپزشکان در بخش خصوصی و دولتی برگزار شد و در این مراسم پیام اختصاصی دکتر «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور قرائت شد.
در پایان این مراسم با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و جمعی دیگر از مدیران و نمایندگان مجلس، از بخشی از فعالان دامپزشکی اعم از فعالان بخش دولتی، بخش خصوصی و دانشجویان نمونه با اهدای تندیس تقدیر شد.

بنا بر این گزارش در این مراسم از دکتر مسعود رسولی دبیر انجمن صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور نیز به عنوان دامپزشک نمونه کشوری تجلیل به عمل آمد.
و همچنین از تمبر یکصد سالگی سازمان دامپزشکی کشور، «آلبوم عکس یکصد سالگی سازمان دامپزشکی کشور» که به همت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گردآوری و چاپ گردیده و کتاب «نگاهی به دامپزشکی ایران در سطح ملی و بین المللی» که با همت و نظارت دکتر نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور تدوین و چاپ شده است، توسط دکتر غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی رونمایی شد.

مسعود رسولی دبیر انجمن صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور، دامپزشک نمونه کشوری شد

کد خبر 55277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =