مجمع عمومی انجمن واردکنندگان برنج ایران برگزار شد

 مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن واردکنندگان برنج ایران در سال ۱۴۰۳ در محل اتاق بازرگانی و با استقبال اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، در شروع این نشست کریم اخوان اکبری، رئیس هیات مدیره انجمن، ضمن خوشامدگویی و تقدیر از حمایت و همراهی اعضا در سالی که گذشت، گزارشی از مسائل و مشکلات جاری و آتی واردکنندگان در کنار اقدامات و اهم برنامه‌های انجمن ارائه کرد. پس از آن، گزارش مربوط به عملکرد اجرایی دبیرخانه توسط معاون و سخنگوی انجمن، گزارش عملکرد مالی توسط خزانه‌دار و گزارش بازرسی توسط بازرس انجمن به سمع و نظر حاضرین رسید. در ادامه، گزارش عملکرد مالی و پیشنهادات مربوط به تغییر در مبالغ ورودیه و حق عضویت سالانه مصوب و انتخابات بازرس انجمن نیز برگزار شد که بر اساس آراء ماخوذه، ابوذر قلندری به عنوان بازرس اصلی و حسین پورقادری به عنوان بازرس علی البدل به انتخاب اعضای حاضر در جلسه رسیدند.
گفتنی است انجمن واردکنندگان برنج ایران به عنوان تنها تشکل ثبت شده در اتاق بازرگانی ایران در حوزه تامین برنج، فعالیت خود را از سال ١٣٩٢ آغاز کرده و با تحت پوشش قراردادن حدود ۱۰۰ شرکت بازرگانی، در تامین امنیت غذایی و دومین کالای اساسی کشور و تنظیم بازار برنج نقش محوری بر عهده دارد.

کد خبر 55343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 0
    آنقدر برنج خارجی بیارین دیکه نیاز داخلی نباََشه هم وارد کننده پولدارتر هم بیگانه خرجی