تک ماکارون برای یازدهمین سال برند محبوب شد

مصرف کنندگان برای یازدهمین سال تک ماکارون را برند محبوب خود انتخاب کرده و با اطمینان محصولات این شرکت را در سبد کالایی خود قرارمی دهند.

تک ماکارون با در نظرگرفتن نیازهای مصرف کنندگان و با اهمیت دادن به خواسته آنها در طی فعالیت ۳۰ ساله خود در عرصه تولید مواد غذایی اعم از اسپاگتی، ماکارونی، انواع پاستا، لازانیا و محصولات فراسودمند و ارگانیک و نیز مواد غذایی نیمه آماده، روغن، اسنک و ...،‌با توجه به اینکه ارائه محصولات سالم و مغذی حق مسلم جامعه ایران و مصرف کنندگان ایرانی است در این راه گام و به موفقیت های زیادی دست پیدا نمود که از مهمترین آنها، «محبوبیت » که سبب افزایش وفاداری و تقویت تصویر برند در میان هواداران، می توان نام برد. 
حضور تک ماکارون طی سالیان متوالی در ارزیابی برند محبوب و پایش محبوبیت برند از دید مصرف کنندگان،‌ این شرکت را در ارائه خدمات که همانا تولید محصولات با کیفیت و مشتری مداری ناشی از خلق احترام و صمیمیت و ارزش برند برای آنها می باشد، یاری نموده و سبب شد در مسیر رشد و تعالی، مصمم و استوارتر گام موثری بردارد. 
در این راستا تک ماکارون در یازدهمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و مدیران صنایع در روز شنبه مورخ ۲۸مهرماه ۱۴۰۳ در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد،‌شرکت نمود. 
در این جشنواره که ۱۵۰۰ برند در ۱۱۰ گروه کالایی مورد ارزیابی قرار گرفتند بیش از دو میلیون نفر در سامانه مشخص شده از سوی ستاد اجرایی جشنواره رای خود را به برندهای محبوب ثبت کردند. 
باعث افتخار است بار دگر تک ماکارون همچنان تنها در اوج در گروه کالایی ماکارونی و پاستا و همچنین مواد غذایی نیمه آماده تندیس زرین برند محبوب از نظر مصرف کنندگان به شرکت تک ماکارون اهدا شد و طی مراسمی از این برند مردمی تقدیر به عمل آمد. 
لازم به ذکر است بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی ستاد اجرایی این جشنواره به قید قرعه یک نفر از حامیان و هوادرانی که تک ماکارون را برند محبوب خود ثبت نموده بودند،‌ انتخاب و در این مراسم مورد تقدیر تک ماکارون قرار گرفته و به رسم یادبود هدیه ای به ایشان اهدا شد.  
 

کد خبر 55358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =