چهارمین "نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها وصنایع وابسته" درروزهای 7- 4 مهر ماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارخواهد شد.
مدیرچهارمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها وصنایع وابسته با اشاره به این که "نمایشگاه را می توان تبلیغ زنده نامید"،گفت: نمایشگاه تنها مکانی است که عواملی همچون تولید کننده ،توزیع کننده، مصرف کننده و کالا و خدمات در یک زمان و مکان مناسب گرد هم می آیند.
موسی خانمرادی ،برگزاری نمایشگاه را موجب افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی ، علمی و فنی بازدیدکنندگان ،اعلام کرد و افزود:امروزه اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی ،نمایشگاه ها را از مهمترین شیوه های بازاریابی تلقی می کنند و با ذکردلایلی ثابت می کنند که بازده مستقیم شرکت در یک نمایشگاه چندین برابر هزینه های  انجام شده ، و نتایج آن چشمگیرتر از روشهای تبلیغی دیگر است.
وی خاطر نشان کرد:صنعت نوشیدنی ها از جمله صنایعی است که به دلیل دارا بودن مزیت های نسبی درصادرات، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال زایی بالا ، می تواند نقش بسیار موثری را درتوسعه صادرات برعهده گیرد. به همین منظور شرکت پارس آوا ایرانیان وابسته به کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران ، برای چهارمین سال پیاپی اقدام به برگزاری " نمایشگاه بین المللی نوشیدنیها و صنایع وابسته"کرده است.
دراین نمایشگاه آخرین پیشرفتها و توانمندی های صنعت نوشیدنی ها و صنایع وابسته وکالاهایی همچون آبمیوه و کنسانتره، آبمعدنی، نوشابه های گازدار، نوشیدنیهای لبنی، نوشیدنیهای گیاهی ، ماشین آلات تولید و بسته بندی و ...  به معرض نمایش گذاشته می شود. لازم به ذکر است همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه شیرینی و شکلات و نمایشگاه فرش نیز برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت  www.irandrinkfair.com مراجعه و یا با شماره های 12-88984611 تماس حاصل فرمایند
کد خبر 20217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =