با تاكيد بر روي كلمه "خنك" و در فستيوالهاي تابستاني، كوكاكولا نظر بقيه را به نوآوري در بطريهاي كلاسيك نوشابه خود جلب ميكند.
به جاي خنك نگه داشتن ليوان نوشابه خود با انداختن قطعات يخ درون آن، كوكاكولا اين مفهوم را تغيير داده و نوشيدني را درون يخ ميريزد.
بله، اين شركت با تبليغي جديد نوشابههاي خود را در بطريهايي از جنس يخ ريخته و اين نوشيدني خوش طعم را در تابستان خنك نگه ميدارد.
بطريهای جدید کوکاکولا از جنس يخ
شايد اين سوال به ذهن برسد كه آيا با نگه داشتن يك بطري نوشابه از جنس يخ در دست، دستمان يخ نميزند. البته كوكاكولا راه حلي براي اين مشكل ارائه كرده و با نصب نواري لاستيكي در پوشش لوگوي شركت در مركز بطري، مانع از يخ زدن دست شما ميشود. در پايان با ذوب شدن بطري، اين نوار در قالب يك دستبند كوكاكولا را تبليغ ميكند.
بطريهای جدید کوکاکولا از جنس يخ
اين تنها استراتژي بازاريابي كوكاكولا در روزهاي اخير نبوده و تلاشي براي انتقال شعار "share happiness" اين شركت به شمار ميرود. در چند روز گذشته قوطيهاي جدا شدني كوكاكولا امكان تقسيم شادي با ديگران را به وجود ميآوردند.
www.advertise-mind.com
مترجم: مرضیه فروتن
mbanews
کد خبر 23808
نظر شما