به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، این مجموعه تولیدی باز هم بالاترین نشان در راستای مشتری مداری و احقاق حقوق مصرف کنندگان را که به دلیل عرضه محصول با کیفیت، عرضه گسترده و فراگیر در کشور، خدمات پس از فروش و پاسخ گویی مناسب، رعایت قیمت گذاری مصوب و … بوده است را از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان دریافت کرد.
تندیس طلایی حمایت از مصرف کنندگان با حضور زین الدینی عضو هیات مدیره سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات، زاده قشمی دبیر همایش و مدیر روابط عمومی، مهدوی مهر معاون روابط عمومی و کاظمی رئیس دبیر خانه تندیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دفتر تهران شرکت، به علی دانا مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک اهدا شد.
در این جلسه، دانا نیز ضمن تشریح فعالیت های شرکت و تنوع محصولات آن، به چالش های پیش رو شرکت صنعتی بهپاک اشاره کرد.
گفتنی است که معاونین بازرگانی و تحقیق و توسعه بازار شرکت بهپاک نیز در این جلسه حضور داشتند.
نظر شما