تقدیر از کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران برای کسب رتبه برتر

به دنبال برگزاری چهارمین همایش روز ملی تشکل‌ها با شعار تشکل‌های اقتصادی راهبران توسعه از کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران برای کسب رتبه A۱ تقدیر شد.

چهارمین همایش روز ملی تشکل‌ها با حضور صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی و حمیدرضا حاجی‌بابایی، نایب‌رئیس مجلس برگزار شد و کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران بر اساس شاخص‌های رتبه‌بندی تشکل‌ها موفق شد رتبه A۱ را به خود اختصاص دهد و سید محمدرضا مرتضوی به عنوان رئیس هیات مدیره این کانون با دریافت تندیس و لوح روز ملی تشکل‌ها از سوی وزیر جهاد کشاورزی و رئیس اتاق ایران مورد تقدیر قرار گرفت.
در این مراسم ضمن رونمایی از سامانه NESIS.IR و فهرست ملی تشکل‌های اقتصادی ایران که به موجب قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار راه‌اندازی شده است از ۳۱ تشکل اقتصادی تقدیر شد.
همچنین سخنرانان از بخش خصوصی، دولتی، مجلس و قوه قضائیه به لزوم تقویت تشکل‌ها در عرصه اقتصادی اشاره و اظهار امیدواری کردند که دولت چهاردهم و دیگر ارکان تصمیم‌ساز کشور بیش از گذشته در راستای اجرای منویات رهبری، سیاست‌های اصل ۴۴ و دیگر قوانین جاری کشور از ظرفیت تشکل‌های اقتصادی بهره ببرند.

کد خبر 55169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =