قول مساعد دکتر فلسفی در استفاده از ظرفیت های انجمن خشکبار و رفع موانع

رییس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تامین و بسته بندی آجیل، خشکبار و ادویه ایران با دکتر پیمان فلسفی نماینده مردم تهران و نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه و بهبود محیط کسب کار در سه صنعت آجیل، خشکبار، ادویه و بسته بندی گفت و گو و خواهان ورود مجلس به رفع موانع بر سر راه فعالان اقتصادی شدند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، مسعود سلیمانی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تامین و بسته بندی آجیل، خشکبار و ادویه ایران دراین جلسه ضمن برشمردن عمده دغدغه های این طیف برای برون رفت از این موانع ۶ پیشنهاد و راهکار ارائه داد.
در ادامه این جلسه دکتر پیمان فلسفی با بیان اینکه به عنوان عضوی از خانه ملت اطلاعات ذی قیمتی را از اعضای هیات مدیره خشکبار دریافت کردم که در صورت ارائه مستندات ممکن است طرح موضوع در مجلس و پیگیری و کارشناسی آن حتی منجر به تغییر یا اصلاح برخی قوانین دست و پاگیر برای حمایت بیشتر از بخش خصوصی شود.

وی آمادگی خود و کمیسیون کشاورزی مجلس را برای بهره گیری از ظرفیت های کارشناسی انجمن خشکبار با عضویت نماینده ای در کمیسیون مربوطه اعلام نمود تا در نشست های تخصصی و کارشناسی این حوزه حضور داشته باشد.
نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین اظهارداشت: امیدوارم با همکاری های فرابخشی بین همه وزارتخانه ها و سازمان های متناظر، مجلس هم بتواند نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کند.

فلسفی حل مساله را از خصوصیات فردی خود ذکر کرد که به دنبال راه حل از طریق وزرای جهاد کشاورزی و گمرک و نهادهای نظارتی تا اخذ نتایج مطلوب خواهد بود.

قول مساعد دکتر فلسفی در استفاده از ظرفیت های انجمن خشکبار و رفع موانع

کد خبر 55245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =