اخذ تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط شرکت روغنکشی خرمشهر

شرکت روغنکشی خرمشهر در بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بموفق به دریافت تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

در روز پنجشنبه نهم اسفندماه ۱۴۰۳، با حضور سید محمد اتابک، وزیر صمت و تعدادی از بزرگان کشور، بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف ارج نهادن به دستاوردها و تلاش شرکتها تولید کننده، برگزار شد.

شرکت روغنکشی خرمشهر، با هدف ممیزی و خوداظهاری عملکرد واحدهای کاری، در جهت ترویج وگسترش فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان در جامعه، حمایت از تولیدات ملی، ارتقا سطح اقتصادی کشور، گسترش، نوسازی و افزایش بهره وری واحدهای صنعتی، شناخت و انتقال فناوری های نو و نهایتا ارج نهادن به اصل مشتری مداری، با تیم متخصصین شرکت، اقدام به حضور در بیست و سومین دوره همایش ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان نمود و پس از ارزیابی ۱۳۰ شاخص توسط ممیزان جشنواره، موفق به کسب تندیس نقره ای از میان ۱۲۰۰ شرکت متقاضی گردید.
لازم بذکر است در این جشنواره ۲۴ شرکت تندیس گرفتند، که ۱۴ شرکت تندیس طلایی، ۵ شرکت تندیس نقره ای و ۵ شرکت نیز موفق به کسب تندیس برنزین شدند.
به گفته مدیر عامل شرکت دکتر تیمور محمدی، در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم است، حضور متعدانه در این همایش خوداظهاری ملی، در جهت بهبود کسب وکار و ارزش های سازمان اتکا،  قدمی استراتژیک در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران است.

اخذ تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط شرکت روغنکشی خرمشهر

کد خبر 55827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =