علیرضا صفاخو - اصولاً "تولید یک محصول فرهنگی"، مهمترین و ماندگارترین رویداد ممکن در میان هزاران اتفاق ریز و درشت در لابهلای سرتیتر اخبار است. "تولد یک نشریه" فرصت عرض اندام برای رقص واژگان است در مقابل نور چشمان مشتاق دانستن! دانستنی که حق مردم است و چه حق خطیری است دانستن که در صبحگاهان روزگاری نو توسط روزنامهنگارانی نیکمرد به واژهنامه روزانه مردمان این سرزمین یادآوری شده است و حال در بخش کشاورزی، کالایی فرهنگی با هدف ارتقاء بینش اقتصاد کشاورزی از نو متولد میشود به سردبیری علیرضا کیهانپور. چهرهای که در کنار دلبستگیهای روابط عمومی، دل به قلم هم بسته است و از آنجا که در جستجوی بهترینهاست، دستنوشتههای تحریریهی نشریه ی از نو احیاشده "مزرعه" را در بهترین کاغذ و بهترین چاپ و البته صفحهآرایی چشمنوازی کادوپیچ و تقدیم مخاطب کرده است. اگرچه با توجه به شماره نخست بودن، شاید خالی از اشکال هم نباشد، اما از آنجا که سردبیرش نقدپذیر است و جویای کمال؛ میتوان برای "اقتصاد مزرعه" دورنمای روشنی را متصور بود. ماهنامهای که پیش از این هم با امتیاز محمد عاقلی منتشر میشد؛ اما حال با سردبیری علیرضا کیهانپور و در قطع روزنامهای برای یک ماهنامه، بهدنبال "فرصت های مشترک" با مخاطبان و کشف شدن از سوی آن هاست. و چه زیبا تعبیر میکند خود سردبیر "اقتصاد مزرعه" این دغدغه مسئولانه و متعهدانه را در سرمقاله این شماره به "سوختن چراغ دلآشوب" تیمش در نشریه و از همان شماره نخست قدر آنها را نیز پاس میدارد.
کد خبر e9d9c38bf22f4a1c8870d8c25baf2f9d
نظر شما