فود پرس - 56 شرکت داخلی و خارجی در دومین نمایشگاه بینالمللی صنعت اسب ایران حضور دارند.
به گزارش خبرنگار ما، مهندس متین معین، مدیر اجرایی نمایشگاه ضمن بیان این مطلب افزود: دومین نمایشگاه بینالمللی صنعت اسب ایران 17الی 20 خردادماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی هتل المپیک تهران در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع و با همکاری فدراسیونهای سوارکاری و چوگان ج.ا.ا برگزار میشود.
وی به اهداف و رویکردهای اصلی برگزاری این نمایشگاه اشاره و افزود: معرفی پتانسیلهای موجود در ایران فرهنگسازی در صنعت اسب، چگونگی سرمایهگذاری در صنعت اسب کشور، ایجاد بستر تعامل و همکاریهای بیشتر در این صنعت از جمله این اهداف و حمایت از نژادهای اصیل ایرانی، ایجاد بازار به جهت اسبهای تولید داخل، نمایش فناوریهای روز دنیا در جهت ارتقای کیفیت صنعت اسب ایران، تحقق اهداف و آرمانهای دینی و مذهبی و فرهنگسازی و ایجاد مشارکت عمومی به جهت ورزش سوارکاری در ایران از جمله این رویکردهاست.
معین تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه تاکنون بیش از 56 شرکت داخلی و خارجی در گروههای کالایی: انجمنها، اتحادیهها و مراکز آموزشی مرتبط، تولیدکنندگان تجهیزات سوارکاری، تولیدکنندگان تجهیزات چوگان، باشگاههای سوارکاری و مراکز پرورش اسب، واردکنندگان و صادرکنندگان اسب، ارایهدهندگان خدمات بیمه، آژانسهای برگزاری تورهای اسب و سوارکاری، تولیدکنندگان مواد خوراکی دام، تولیدکنندگان و ارایهدهندگان داروهای تخصصی اسب، تولیدکنندگان تجهیزات دامپزشکی، کلینیکهای تخصصی دامپزشکی اسب، تولیدکنندگان وسایل حمل و نقل اسب، تولیدکنندگان تجهیزات اصطبل، مانژ، پیست و نعلبندی، مالکین سیلمیها و ایستگاههای کشش، مطبوعات مرتبط و صنایع وابسته حضور دارند و آخرین دستاوردها و تواناییهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی ادامه داد: امسال در سطح بینالمللی به جهت مشارکت در نمایشگاه استقبال خوبی را شاهد بودیم و5 شرکت از کشور های آلمان، هلند، ایتالیا و اسپانیا ". در نمایشگاه امسال مشارکت مستقیم دارند که در صورت محاسبه نمایندگیهای فعال در ایران تعداد مشارکت شرکتهای خارجی از 26 شرکت نیز تجاوز خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ما، مهندس متین معین، مدیر اجرایی نمایشگاه ضمن بیان این مطلب افزود: دومین نمایشگاه بینالمللی صنعت اسب ایران 17الی 20 خردادماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی هتل المپیک تهران در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع و با همکاری فدراسیونهای سوارکاری و چوگان ج.ا.ا برگزار میشود.
وی به اهداف و رویکردهای اصلی برگزاری این نمایشگاه اشاره و افزود: معرفی پتانسیلهای موجود در ایران فرهنگسازی در صنعت اسب، چگونگی سرمایهگذاری در صنعت اسب کشور، ایجاد بستر تعامل و همکاریهای بیشتر در این صنعت از جمله این اهداف و حمایت از نژادهای اصیل ایرانی، ایجاد بازار به جهت اسبهای تولید داخل، نمایش فناوریهای روز دنیا در جهت ارتقای کیفیت صنعت اسب ایران، تحقق اهداف و آرمانهای دینی و مذهبی و فرهنگسازی و ایجاد مشارکت عمومی به جهت ورزش سوارکاری در ایران از جمله این رویکردهاست.
معین تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه تاکنون بیش از 56 شرکت داخلی و خارجی در گروههای کالایی: انجمنها، اتحادیهها و مراکز آموزشی مرتبط، تولیدکنندگان تجهیزات سوارکاری، تولیدکنندگان تجهیزات چوگان، باشگاههای سوارکاری و مراکز پرورش اسب، واردکنندگان و صادرکنندگان اسب، ارایهدهندگان خدمات بیمه، آژانسهای برگزاری تورهای اسب و سوارکاری، تولیدکنندگان مواد خوراکی دام، تولیدکنندگان و ارایهدهندگان داروهای تخصصی اسب، تولیدکنندگان تجهیزات دامپزشکی، کلینیکهای تخصصی دامپزشکی اسب، تولیدکنندگان وسایل حمل و نقل اسب، تولیدکنندگان تجهیزات اصطبل، مانژ، پیست و نعلبندی، مالکین سیلمیها و ایستگاههای کشش، مطبوعات مرتبط و صنایع وابسته حضور دارند و آخرین دستاوردها و تواناییهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی ادامه داد: امسال در سطح بینالمللی به جهت مشارکت در نمایشگاه استقبال خوبی را شاهد بودیم و5 شرکت از کشور های آلمان، هلند، ایتالیا و اسپانیا ". در نمایشگاه امسال مشارکت مستقیم دارند که در صورت محاسبه نمایندگیهای فعال در ایران تعداد مشارکت شرکتهای خارجی از 26 شرکت نیز تجاوز خواهد کرد.
نظر شما