یک عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی با یادآوری اینکه طرح انتزاع وظایف بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت هم‌اکنون در کمیسیونی ویژه در حال نهایی شدن است، گفت: به زودی این طرح به کمیسیون کشاورزی ارجاع می‌شود تا به تصویب رسیده و در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.


سیدعلی‌محمد بزرگواری با حضور در غرفه ایسنا در نوزددهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: کمیسیون کشاورزی در راستای تدوین برنامه‌هایش مخالفت خود را با واردات برخی کالاها اعلام کرده است و در همین راستا نیز نشست‌هایی را با مسئولان جهاد کشاورزی برگزار می‌کند تا سمت و سوی مدیریت وزارت جهاد کشاورزی تقویت شده و به سمت تولید داخلی گرایش داشته باشد.

نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های کمیسیون کشاورزی، برگزاری نشست با تشکل‌های کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اگر در واقع مدیریت جهاد کشاورزی نیز به طور مستمر در این نشست‌ها حضور داشته و نظرات خود را مطرح کند به طور یقین سازوکار بهتری برای تولیدات تعریف خواهد شد.

بزرگواری تصریح کرد: اما باید در نظر داشته باشیم که در شرایط فعلی خواسته یا ناخواسته بخشی از نیازهای این بخش از خارج از کشور تامین می‌شود و در واقع تحریم‌ها تا حدودی تاثیرگذار بوده است.

کد خبر 21436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =