فود پرس - دهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران با موضوع «روابط عمومی یکپارچه» و با شعار « ارتباط، مشارکت و امید» در سازمان مجامع بینالمللی وزارت امور خارجه برگزار و جواد فیاضی مدیر روابط عمومی گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر بعنوان مدیر برتر روابط عمومی کشور انتخاب شد.
بر اساس این گزارش و به نقل از ستاد خبری دهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران، این کنفرانس با موضوع «روابط عمومی یکپارچه» و با شعار « ارتباط، مشارکت و امید» در سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه با اهدای جوایز برترین های روابط عمومی ایران در بخش های مختلف به کار خود پایان داد که در بخش جایزه مدیر روابط عمومی برتر ، جواد فیاضی، مدیر روابط عمومی گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر به سبب پیاده سازی اصول روابط عمومی مدرن و خلق ایده های نو، موفق به دریافت جایزه بهترین مدیر روابط عمومی ایران گردید.
این کنفرانس، که با حضور متخصصان و کارشناسان ارشد روابط عمومی و با مشارکت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن های روابط عمومی، وزارتخانه ها، نهادها و استان های مختلف کشور، دانشگاه های داخلی و خارجی و نیز با شرکت مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه روابط عمومی برگزار شد، با رویکردی نو مبتنی بر پاسخ به نیازهای عملیاتی و کاربردی شرکت کنندگان و مخاطبان کنفرانس شکل گرفت.
همچنین در این کنفرانس علاوه بر برگزاری نشستهای تخصصی و کارگاههای آموزشی، مقالاتی با محورهای روابط عمومی یکپارچه و مفاهیم، روابط عمومی یکپارچه و سیاستگذاری، روابط عمومی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه، روابط عمومی یکپارچه و تکنولوژی و روابط عمومی یکپارچه، طراحی کمپین و ارزیابی توسط متخصصان و اساتید روابط عمومی ارایه شد.
کد خبر 27117
نظر شما