به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، شرکت صنعت غذایی کورش به عنوان یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان روغن نباتی کشور، همواره در جهت برآورده سازی نیازها و انتظارات مشتریان خود گام برداشته و ضمن پیاده سازی و اخذ استاندارد های بین المللی ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ در زمینه خدمات مشتریان، همواره تلاش نموده است تا مشتری مداری را سرلوحه اقدامات خود در تمام سطوح قرار دهد.
در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان که با حضور صاحبان صنایع و مدیران دولتی و به همت مرکز پژوهشی حقوق مصرف کننده برگزار شد، شرکت صنعت غذایی کورش موفق به اخذ تندیس زرین رضایتمندی مشتری از هیات داوران شد.
کد خبر 54468
نظر شما