محصولات جدید دراژه با فناوری روز اروپا وارد بازار می شود

محصولات برند «لودویگ» شرکت صنایع غذایی دراژه تحت لیسانس و فرمول ساخت یک شرکت مطرح آلمانی وارد بازار ایران می شود.

سهراب کارگر عضو هیات مدیره شرکت صنایع غذایی دراژه در نمایشگاه ایران اگروفود ۱۴۰۳ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس» ضمن اعلام خبر فوق افزود: دو برند لودویگ و ۲ نیم در نمایشگاه اگروفود رونمایی شد و این محصولات با به کارگیری مدرن ترین خطوط تولید و فرمولاسیون اروپا در ایران تولید و روانه بازار می شود.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور به گونه است که کالاهای تند مصرف نیز با کاهش تقاضا مواجه شده اند گفت: برای ادامه حضور موفق در بازار، شرکت ها باید با استفاده از دانش روز دنیا محصولات با کیفیت تر و متنوع تری را تولید کنند با بتوانند سهم بازار خود را حفظ کنند.

کارگر خاطرنشان کرد: شرکت صنایع غذایی دراژه نیز با درک این واقعیت، برندها و محصولات جدید خود را تولید می کند و در همین راستا محصولات جدیدی به سبد محصولات دراژه افزوده شده است.

عضو هیات مدیره شرکت صنایع غذایی افزود: برند لودویگ با فناوری روز دنیا و تحت لیسانس شرکت معتبر آلمانی در ایران تولید می شود.

وی در خصوص برند دیگر معرفی شده در نمایشگاه گفت: برند «2 نیم» نیز همزمان با برند لودویگ با استفاده از روش تولید خاص و منحصر به فرد اروپایی در ایران تولید می شود.

کد خبر 54967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =