درخشش غرفه گروه زر در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران

شرکت صنعتی پژوهشی زرنام به نمایندگی از گروه زر، با حضور در بیست و سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات ضمن پیشگامی در صنعت تولید مواد اولیه غذایی حاصل از فرآورده‌های پالایشگاهی بر پایه غلات، رونق بخش نمایشگاه تهران شده است.

بنابرگزارش روابط عمومی گروه زر، این نمایشگاه که هر ساله با حضور برترین برندهای داخلی و بین‌المللی در حوزه شیرینی و شکلات برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای زرنام در زمینه تولید مواد اولیه باکیفیت برای صنعت غذایی است.

زرنام با هدف ارتقای استانداردهای تولید و نوآوری در صنعت غذایی، محصولات متنوع باکیفیت و جدیدی را در زمینه روکش آجیل، فلینگ پایه آبی، نشاسته های پاستیل و شکلات های جدید در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.
شرکت صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام با بهره‌گیری از پژوهش‌های علمی و فناوری‌های نوین در حوزه فرآوری مواد غذایی، با تولید محصولات نوین و فرموله سازی شده براساس خواست مشتری و با درجه شفافیت بالا، با گرید پاستوریزه و یون زدایی شده نیازهای تولیدکنندگان شیرینی و شکلات را تامین و محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی ارائه می نماید.
زرنام ضمن داشتن تجهیزات مدرن مجهز به تکنولوژی روز دنیا با دارا بودن حمل و نقل اختصاصی از طریق تانکرهای ایزوله سه جداره که موجب حفظ کیفیت محصول می شود، توان تحویل محصولات سفارشی مشتریان را در اقصی نقاط کشور دارد.

شرکت زرنام در سالن شماره ۶ غرفه ۱۱ پذیرای بازدیدکنندگان، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه خواهد بود.

زرنام از تمامی علاقه‌مندان و تولیدکنندگان شیرینی و شکلات دعوت می‌کند تا با حضور در این رویداد، از جدیدترین محصولات و نوآوری‌های این شرکت بازدید کرده و در جهت همکاری‌های آتی، فرصت‌های جدید را بررسی نمایند.
زرنام بنابر اعتقاد بنیانگذار مجموعه گروه زر، کیفیت و استاندارد را در راس برنامه های خود قرار داده است. 

درخشش غرفه گروه زر در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران


 

کد خبر 55212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =