به گزارش روابطعمومی شرکت عالیفرد، سن ایچ در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به برگزاری این کارگاه مهارتمحور برای بارتندرها از سراسر ایران نمود. در این کارگاه که بر پایه آموزش و کسب مهارت و تجربه توسط میکسولوژیست حرفهای به نام جیوانی دپرگولا برگزار شد، بارتندرها از استانهای مختلف بهصورت رایگان شرکت کردند و با تاریخچه میکسولوژی، ابزار و فنون اصلی در فراهمسازی موکتل، بهصورت تئوری و همچنین با نحوه تهیه و سرو موکتلهای کاملاً حرفهای، بهصورت عملی آشنا شدند.
روز اول این کارگاه با تمرکز بر تکنیکهای پیشرفته در روش صحیح آمادهسازی میوه و سبزیجات بهنحویکه کمترین پسماند را داشته باشند، پیش رفت و بارتندرها یکبهیک تجربیات خوبی در این زمینه کسب کردند. آقای جیوانی مدرس این کارگاه، بر اهمیت ارائه خدمات به مشتری و ویژگیهای حرفهای اخلاقی و رفتاری یک بارتندر پرداخت، چرا که این اصل مهم را نباید فراموش کرد که یک موکتل و نوشیدنی عالی تنها در طعم و نحوه درست کردن آن خلاصه نمیشود؛ بلکه تجربه مشتری نیز اهمیت به سزایی دارد.
در روزهای بعدی کارگاه، شرکتکنندگان باتوجهبه دانشی که کسب کرده بودند مشغول به ترکیب آبمیوه و سیروپهای مختلف جهت تهیه نوشیدنیهایی با طعمی دلنشین و ظاهری زیبا و خیرهکننده برای مشتری شدند. کارگاه میکسولوژی بهصورت عملی این فرصت را به شرکتکنندگان داد که بتوانند با استفاده از انواع مواد اولیهای که در اختیارشان گذاشته شده بود به تهیه چندین نوشیدنی پرداخته و به بهترین سطح از مهارت خود دست یابند.
در روز آخر کارگاه، گواهینامه بینالمللی همراه با هدیهای از انواع ابزارهای میکسولوژی به شرکتکنندگان اهدا شد. طی نظرسنجی که در روزهای پس از برگزاری کارگاه صورت گرفت، شرکتکنندگان بر مفید و اثربخشبودن کارگاه در حرفه خود اذعان داشتند و منتظر کارگاههای آینده شرکت سن ایچ هستند.
تخصص و سبک آموزشی نوین آقای جیوانی دپرگولا باعث شد این کارگاه به تجربهای به یاد ماندنی برای همه شرکتکنندگان تبدیل شود. شرکت عالیفرد با برند سن ایچ میکسولوژی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، به پیشبرد توسعه حرفهای در این صنعت ادامه میدهد و کارگاههای متفاوت دیگری را نیز در آینده برگزار خواهد نمود.
نظر شما