به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، محمد جواد نظرزاده مدیرکل دفتر آماد و توزیع وزارت صمت طی نامه ای در خصوص اطلاع رسانی تغییرات صورت گرفته در سامانه جامع انبارها نوشت: اخیرا در جهت رفع نیازمندی های کاربران سامانه و اهمیت وجود ابزارهای کاربردی در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا توسعه هایی در سامانه انجام گرفته که به شرح ذیل است:
۱- امکان اخذ خروجی اکسل در پنل کاربری از اطلاعات واحدهای نگهداری کالا اطلاعات موجودی اطلاعات رسید و حواله انبار اطلاعات لیست انبارداران واحد میسر گردیده است.
۲- امکان مشاهده تاریخچه تغییرات واحدهای ثبت شده در سامانه کلیه ویرایش های انجام شده بر روی هر یک از فیلدها به همراه تاریخ و زمان و ویرایش کننده اطلاعات برای کارشناسان ادارات صمت از طریق پنل مدیریتی ادمین پنل وجود دارد.
۳-افزوده شدن فیلد توضیحات (Description) در فرمهای رسید و حواله به صورت اختیاری در سامانه اضافه گردیده و قابل بهره برداری می باشد.
خواهشمند است اطلاع رسانیهای لازم در این خصوص به ذینفعان و کاربران سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا انجام شود.
نظر شما