مواد غذایی> تولید مربا یک صنعت قدیمی و سنتی است و از دیر بازمربا ،پای ثابت سفره صبحانه ما ایرانی ها بوده است.

به مرور زمان روش های تولید مربا تغییر کرده ونقش ماشین آلات وتکنولوژی در پروسه تولید پر رنگ تر شده است، اما با این وجود حفظ اصالت ،طعم ومزه مربا متناسب با خواست مصرف کنندگان اولویت اول تولید کنندگان قرار گرفته است.
یکی از شرکت های قدیمی وموفق درزمینه تولید مربا شرکت صنایع غذایی شانا است که چند دهه سابقه تولید وبیش از 10 درصد سهم بازار مربا را در اختیارخود دارد.

این شرکت در 20 طعم مختلف مربا تولید می کند وحدود 40 درصد از تولیدات خود را به دبی،کویت،عراق،افغانستان،تاجیکستان،آمریکا، وآذربایجان صادر می نماید.

مربای هویج وآلبالو از پر فروش ترین مرباهای این برند در بازار است و مربای رژیمی شانا به زودی به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

شانا توانسته برای انواع سلیقه ها تدارک ببیند و مرباهای خاص را هم در سبد محصولات بگنجاند.

مرباهای شاتوت،تمشک،زرشک وزغال اخته از جمله محصولات خاص شانا ست ،البته بسیاری با شنیدن نام این مرباها ناخودآگاه وسوسه می شوند که برای یک بار هم که شده مزه این مرباهای خوشمزه ومتفاوت رابچشند.
در نمایشگاه اگروفود امسال که درحال برگزاری است ، این برند حضوری جدی دارد و یکی از برنامه های این شرکت معرفی دو برند عطایا و شیرین گستر با رویکرد صادرات مرباست.

در نمایشگاه امسال ،شانا با کمپین "من عاشق صبحونم" حضور متفاوت خود را به رخ رقبا کشیده است .

منبع:تیتر20
کد خبر 61832fbdd28f41d5a2fefafcabdbb2ef

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =