رنگبندی لوگوی مکدونالد (McDonald) آرامآرام در حال تغییر است.
این تصمیم در پی آن گرفته شده است که درج کالری موجود در همه محصولات غذایی در آمریکا اجباری شد. با این اجبار، مدیران مکدونالد نگران هستند که درج میزان کالری موجود در فستفودهایشان -که بسیار بالاست - فروش محصولات این شرکت را کاهش دهد.
بنابراین، به توصیه مشاوران روانشناسی و تبلیغات تصمیم گرفتند در یک فرایند تدریجی، اندکاندک رنگ زمینه لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر دهند.
رنگ سبز، القاکننده سودمندی و سازگاری با طبیعت است و همین امر مسئولان مکدونالد را امیدوار کرده که این رنگ بتواند اثرات روانی درج کالری بالای محصولات مکدونالد را تعدیل کند.
گفتنی است، این تغییرات از مدتی قبل در برخی شعب مکدونالد آغاز شده است و این روند ادامه دارد تا مشتریان جهانی این محصول، از تغییر ناگهانی رنگ رسمی این برند معروف، شوکه نشوند.
این تصمیم در پی آن گرفته شده است که درج کالری موجود در همه محصولات غذایی در آمریکا اجباری شد. با این اجبار، مدیران مکدونالد نگران هستند که درج میزان کالری موجود در فستفودهایشان -که بسیار بالاست - فروش محصولات این شرکت را کاهش دهد.
بنابراین، به توصیه مشاوران روانشناسی و تبلیغات تصمیم گرفتند در یک فرایند تدریجی، اندکاندک رنگ زمینه لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر دهند.
رنگ سبز، القاکننده سودمندی و سازگاری با طبیعت است و همین امر مسئولان مکدونالد را امیدوار کرده که این رنگ بتواند اثرات روانی درج کالری بالای محصولات مکدونالد را تعدیل کند.
گفتنی است، این تغییرات از مدتی قبل در برخی شعب مکدونالد آغاز شده است و این روند ادامه دارد تا مشتریان جهانی این محصول، از تغییر ناگهانی رنگ رسمی این برند معروف، شوکه نشوند.
نظر شما