مسعود بختیاری رئیس انجمن صنایع غذایی استان اصفهان شد

مسعود بختیاری به عنوان رئیس انجمن صنایع غذایی استان اصفهان برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فود پرس»، مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان صنایع غذایی و صنایع وابسته استان اصفهان با استقبال چشمگیر و پرشور اعضا و حضور ۸۸ عضو، با نظارت نمایندگان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان، در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید. 
با توجه به دستور جلسه مجمع عمومی، تعداد ۱۸ تن از اعضا، نامزد انتخابات هیأت مدیره شدند که یوسف قاضی عسکر با ۷۵ رأی، مسعود بختیاری با ۷۴ رأی، علی سرشوقی با ۶۱ رای، مسعود امینی با ۵۷ رای، مهدی کرباسی زاده با ۵۶ رای، مهدی دردشتی با ۴۷ رای، بهنام ادیبی با ۴۵ رای، مسعود هادی پور با ۳۶ رای و علیرضا حق شناس با ۳۵ رای 
به عنوان اعضای اصلی و آقایان احسان مرادیان نژاد با ۳۲ رای و مسعود تقوی با ۲۹ رای به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

همچنین نعمت‌الله  سیداحمدیان با ۴۸ رای به عنوان بازرس اصلی و اکبر حسین زاده با ۲۱ رای، به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. 

در نخستین جلسه هیأت مدیره با دستور تعیین سمت اعضا نیز مسعود بختیاری به عنوان رئیس هیات مدیره، مسعود امینی به عنوان خزانه‌دار و احسان مرادیان نژاد به عنوان دبیر انجمن انتخاب شدند.

کد خبر 55042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =